Hop til indhold

Pigen i Århus uden navn

Featured Replies

Skrevet

http://www.sexpiger.dk/3978

Jeg har været sammen med hende 5 gange i solcenter. Fra starten ret spændende hvilken slags pige hun var og om hun levede op til annoncens beskrivelse af hvad hun er med på.

Fik bare et blowjob første gang og det var ret frækt og lækkert. Hun kommer glidende ind i rummet og smiler genert. Hun virker faktisk ikke som en der behøver tale meget sammen med en først. Ikke så meget pjat der. Af med tøjet og igang. Men dejligt at man ikke skal diskutere eller betale ekstra for at hun smider tøjet. Synet af en nøgen kvinde hjælper meget på sagerne for mit vedkommende. For ikke at tale om berøringer på kroppen og brysterne. Det må man også.

Anden gang samme sted blev ret svedigt, helt konkret, fordi der var afsindigt varmt i kabinen og jeg skulle arbejde noget med at få ordentlig rejsning så jeg kunne kneppe hende mens hun lå på tværs over maskinen. Hun var virkelig forstående og gav mig et ekstra blowjob for at få gang i sagerne igen. Sluttede så med mega..

Sidste besøg var et andet sted end det sædvanlige. Der blev vi forstyrret af et rengøringshold. Hun tog resolut bukser og t-shirt på og smuttede ud for at starte solen med nogle mønter. Det tager sgu lige toppen når man står sådan et offentligt sted med dårlig lydisolering. Men hun fik den bagfra, stående med det ene ben på løftet. Og igen slut med en mega. Som hun skriver i annoncen sluger hun det hele. Jeps, hver gang, men hun stopper så også før det sidste så jeg står der og arbejder det færdigt mens hun allerede er ved at tage sit tøj på. Det er ikke videre charmerende, men ok, det er stedet heller ikke. Og så var hun smuttet, mens jeg forsøgte at tage mig sammen til at gå spidsrod mellem de to rengøringsfolk (en mand og en kvinde) der jo så måtte kunne regne ud hvad der var foregået.

I øvrigt tager hun også hjem til en selv. Vist endda uden merpris. Var tæt på at få en aftale men den glippede. Det er ikke så tit det er muligt for mig. Jeg kunne godt have en mening om at det hele bliver mere frigjort og vildt under mere private forhold. Der er ikke meget med sprøjteorgasmer og vilde skrig i et solcenter.

Jeg kunne godt ønske en beretning fra en der har prøvet at være sammen med hende i privaten. (Ikke hos hende - det er ikke muligt).

Ingen karakterer herfra. Jeg synes hun leverer meget i forhold til hvad hun lover og hvad det koster. Hun har god tålmodighed med at få tingene til at fungere. Hun er sød, svarer med det samme på sms. Virker lidt genert, men er helt sikkert også med på lidt af hvert og tilbyder også græsk. Det spørger hun om hvergang man sender en sms. Der kan hun også bruge frække ord som at hun er liderlig, våd og klar etc. Ja, ja. Måske. Hun er også hurtigt ude af døren, men det kan jo tolkes på alle mulige måder uden at det behøver være negativt.

Må lige redigere:

Jeg skriver at hun virker genert. Det er egentlig forkert. Tror nærmere at det handler om hendes facon. Hun er fokuseret på opgaven og har - som også skrevet - ikke brug for meget smalltalk og andre små bemærkninger om vejr og vind eller noget som helst andet. Genert er hun ikke. Bare fåmælt.

Redigeret af Hedonis

Skrevet
  • Author

Ja. Jeg har også linket til hende som det første i mit indlæg.

Skrevet

Ja. Jeg har også linket til hende som det første i mit indlæg.

Hmm - så har jeg nok set før du redigerede, jeg kunne ikke lige se det ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.