Hop til indhold

Recommended Posts

Mandag overnattede jeg i Odense og begyndte at surfe lidt rundt på nettet for at se, om der skete noget spændende. Jeg faldt over Maja på Skibhuspigernes side. Hun ser jo temmelig attraktiv ud på billederne, så jeg ringede og sikrede mig aftenens sidste tid.
Jeg har aldrig besøgt stedet, så jeg var lidt spændt, da man ofte læser, at man står til udstilling, når man kommer dertil. Jeg synes ikke det var så slemt. Yderdøren er ikke låst, så man kan nemt finde et tidspunkt, hvor der ikke kommer så mange forbi (i hvertfald om aftenen), og så hurtigt åbne døren, smutte ind, og straks lukke igen. Først indenfor skal man ringe på og vente på, at der bliver åbnet.
Døren blev åbnet af telefondamen og jeg blev anvist en venteplads i det gamle butikslokale, hvor jeg sad ca. 10 minutter indtil den forrige gæst blev lukket ud (ad en anden dør). Så blev jeg hentet ind i det "hellige", hvor jeg sad yderligere i et par minutter indtil Maja kom.
En høj, flot, blond pige dukkede op, og hjertet sprang et par slag over. Vi fik hurtigt aftalt en omgang GFE, hvorefter jeg klædte mig af, og Maja gik ud med pengene.
Da hun kom tilbage gik vi straks igang med at undersøge hinanden med kys og kæleri. Hun tog diskret stiletterne af, så hun kom ned i min højde, og afklædte sig "skolepigeuniformen" - dejligt - den var også lidt for meget efter min smag. Stadig stående begyndte hun med det franske, og efter noget tid og flere kys og kærtegn, lagde hun sig op sengen, så jeg kunne svare igen. Jeg slikkede længe og grundigt og jeg fornemmede, at hun kunne lide det.
Så lagde jeg mig op på ryggen og hun fortsatte med det franske indtil hun satte sig over mig, og jeg kom ind i varmen. Vi skiftede stillinger et par gange og endte begge på siden - hun med ryggen til mig, hvor jeg afsluttede.
Bagefter lå vi og småsnakkede og blev enige om, at det nu var tid til at komme hjem under dynen efter en lang dag.
Maja har helt sikkert fået hjælp til hendes 2 flotte fortrin, ligesom det blonde hår nok ikke er helt sådan fra naturens side. Men hendes søde væsen, tror jeg, er ægte nok.
Stedet er OK. Hverken værre eller bedre end så mange andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo, du husker helt rigtigt,

Jeg har besøgt stedet mange gange i 90 rene, nok helt tilbage i slut 80'erne

Det var dengang et noget slidt og forfallent.

Møblerne var gamle og slidte, genbrugsmøbler.

Pigerne var til at forhandle priser med.

Der skulle bare penge i kassen.

Dronningsgade var der også på den tid, med Madam Anni, som var startet et andet sted i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...