Hop til indhold
Happysex

Japan Girl, sød, køn, petite

Recommended Posts

Hun ser dejlig ud, kan du røbe lidt flere intime detaljer?

Tak

Brutus

Yes, jeg vil også gerne vide mere.

God indlevelse? Tungekys? Super/mega-fransk? Og er alt inkluderet i prisen, eller er disse ting extras?

På forhånd tak

Havemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet ligger på Frederiksberg, der er god mulighed for parkering. Da jeg stod udenfor og så det var halv kælder, følte jeg lidt skuffet, men da jeg gik ind blev jeg overrasket over hvor hyggeligt der var med indretning og belysning. Da jeg gik ind i lokalet og så hende, blev jeg forelsket i hendes smil, hun er meget slank men har store bryster, det var lige min type. Jeg fik et dybt kram, hun så lidt genert ud men jeg blev overrasket over hvor vild en kat hun var i sengen. Vi gik i bad sammen og gik hen til sengen hvilket var meget dejlig at ligge på. Det synes jeg er ekstremt vigtigt for en god oplevelse, Hun var godt nok god til tungekys og hun kyssede mig fra top til tå, også gik vi rigtig igang, forfra og bagfra osv. Hun pivede og stønnede og ligesom jeg ville have det og ikke ligesom i filmen at man striger overdrivende. Det er lidt svært at beskrive i detaljer, for det skal opleves. Jeg havde betilt en time og fik danska, svenska, 69, kropsmassage osv. og betalte 1300 kr. Jeg fik hvad jeg havde bestilt og fik mere end hvad jeg havde forventet. Hun er ægte som jeg havde set på billedet. 

Til afslutning fik jeg kropsmassage, hvilket var så dejlig at jeg næsten faldt i søvn. Jeg havde lyst til bare at bestille en kropsmassage en anden gang, men tror at det er næsten ligeså dyrt, så det ikke kan betale sig, men besøget var pengene værd, og det er absolut ikke sidste gang jeg besøger hende.   

Det eneste som jeg synes er mindre godt er at hun ikke taler så godt engelsk, men tegnesprog kunne vi klare det meste af vejen og hun vidste hvad hun skulle give mig, så jeg næsten ikke behøvede at tale. 

håber at det er svar på jeres spørgsmål. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Stedet ligger på Frederiksberg, der er god mulighed for parkering. Da jeg stod udenfor og så det var halv kælder, følte jeg lidt skuffet, men da jeg gik ind blev jeg overrasket over hvor hyggeligt der var med indretning og belysning. Da jeg gik ind i lokalet og så hende, blev jeg forelsket i hendes smil, hun er meget slank men har store bryster, det var lige min type. Jeg fik et dybt kram, hun så lidt genert ud men jeg blev overrasket over hvor vild en kat hun var i sengen. Vi gik i bad sammen og gik hen til sengen hvilket var meget dejlig at ligge på. Det synes jeg er ekstremt vigtigt for en god oplevelse, Hun var godt nok god til tungekys og hun kyssede mig fra top til tå, også gik vi rigtig igang, forfra og bagfra osv. Hun pivede og stønnede og ligesom jeg ville have det og ikke ligesom i filmen at man striger overdrivende. Det er lidt svært at beskrive i detaljer, for det skal opleves. Jeg havde betilt en time og fik danska, svenska, 69, kropsmassage osv. og betalte 1300 kr. Jeg fik hvad jeg havde bestilt og fik mere end hvad jeg havde forventet. Hun er ægte som jeg havde set på billedet. 

Til afslutning fik jeg kropsmassage, hvilket var så dejlig at jeg næsten faldt i søvn. Jeg havde lyst til bare at bestille en kropsmassage en anden gang, men tror at det er næsten ligeså dyrt, så det ikke kan betale sig, men besøget var pengene værd, og det er absolut ikke sidste gang jeg besøger hende.   

Det eneste som jeg synes er mindre godt er at hun ikke taler så godt engelsk, men tegnesprog kunne vi klare det meste af vejen og hun vidste hvad hun skulle give mig, så jeg næsten ikke behøvede at tale. 

Det lyder altsammen voldsomt fristende - tak for tippet Happy.

er hendes bryster ægte?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det var rigtigt godt, taaak !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

TOKOY girl

I am miyuki 21 years old .162cm ,45kg. I come from Japan. 100% real photo!!!!!!!!!.. I am Miya 22 years old. 158cm.44kg.I can do GFE service....

Så Miyki eller Miya

Del dette indlæg

Link til indlæg

I am miyuki 21 years old .162cm ,45kg. I come from Japan. 100% real photo!!!!!!!!!.. I am Miya 22 years old. 158cm.44kg.I can do GFE service....

Så Miyki eller Miya

miyuki

Del dette indlæg

Link til indlæg

NÅ den anden gang blev det til en ret fin anmeldelse, tak!

Ja det er synd, det med sproget. Mange af de her piger ville være meget mere fristende, hvis de bare kunne lidt af sproget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

-- Og Du mener at billeder er rigtige ? 

Det tegner da godt :wink:

Jeg har besøgt Miyuki for en uge siden og jo det var hende på billederne... !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Jeg har besøgt Miyuki for en uge siden og jo det var hende på billederne... !

OK, tak :-)

Hun er der desværre ikke mere, ser det ud til - kun Miya ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...