Hop til indhold
Gæst

SiljeNips i Svendborg

Recommended Posts

Gæst

Så fik jeg besøgt Siljenips i svendborg.

Nu er jeg ikke så erfaren med den slags møder, men jeg havde aftalt en halv time, og fået navnet på gaden og ca. nummer. Da jeg havde parkeret ringede jeg igen og fik det rigtige husnummer.

Jeg blev vist ind i et værelse, der var dejligt varmt hvor jeg fik at vide at jeg bare skulle tage tøjet af. Imedens jeg gjorde det, blev der lagt friske rene håndklæder på sengen, og lagt massageolier frem.

Jeg lagde mig på sengen, spændt på hvad der var i vendte. Silje gik ud et øjeblik, og kom tilbage i noget frækt sort lingeri, og begyndte at masserer mine ben og mave og lillebror fik også en tur, så resultatet udeblev bestemt ikke.

Der blev kælet, kysset og fransket så det var en lyst. Hætten på kalorius, og en ridetur til jeg ikke kunne holde mig længere.

Det er tydeligt at Silje virkelig nyder at gøre det godt for en, og kan lide at sexe, og der blev ikke kigget nøje på klokken under vejs. I en reol var der stillet drikkevarer og chokolade, som jeg bare kunne tage af som jeg havde lyst og det var dejligt at kunne slukke tørsten efterfølgende.

så alt i alt var det en skøn oplevelse at blive serviceret af Silje.

Hun skriver i sin annonce at det skulle vare vanedannende at besøge hende og det kunne jeg godt forestille mig, jeg har ihvertfald lyst til at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...