noget 27 Skrevet 25. November, 2014 Er der nogen, der har besøgt Tic for nyligt? Jeg kan ikke finde hjemmesiden. Eller erfaringer med ladda, også i Taastrup? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 25. November, 2014 Er der nogen, der har besøgt Tic for nyligt? Jeg kan ikke finde hjemmesiden. Eller erfaringer med ladda, også i Taastrup? Jeg var der for vel 5 uger siden, Tic var der ikke, men en yngre pige. Ved ikke om hun har overtaget, eller om det nu er lukket/flyttet. Den gamle hjemmesider peger i allefald på et nyt sted i Taastrup: http://www.weiwellness.dk/ -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noget 27 Skrevet 26. November, 2014 Ok, Tak OD! Men æv. Tic gav en god massage og fantastisk afslutning. Ved du om den nye tilbyder ekstra og om det er i nærheden af Tic's niveau? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 26. November, 2014 Der er mulighed for afslutning i form af et hand job. Jeg husker det som et udmærket HJ. Kunne forstå på pigen at hun var hjælper for Tic og at denne også havde en veninde det hjalp lidt til. Men måske de har overtaget, eller de alle er det nye sted, ved jeg ikke ...endnu -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 26. November, 2014 Jeg kan se at det er samme telefon nr. det nye sted, så gætter på de flyttet. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minitulle2 49 Skrevet 20. Februar, 2016 Nogen der har set hende topløs eller nøgen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg