CUPIDO 161 Skrevet 25. November, 2014 Er der nogen der har besøgt denne unge GP ODENSE M PRIVAT/ diskret. Nyhed. Dansk 26-årig brunettegodte. Kæresteoplevelser. 10.00 - 24.00. 2744 1123 Fyn Aflagde hende, Lisa, et visit, Hvor jeg sjavlede. Rigtig lækker pige Hun var rigtig fornuftig at tale med, lysten var stor, men pengepungen sagde nej, 1000 for ½ time. kommer hun til Odense igen, så skal jeg nok få sparet op til en tur på lagenet med LISA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 26 Skrevet 4. December, 2014 Ved du noget om vagter? Kunne da godt nuppe hende en halv time. Er det privat adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 4. December, 2014 Ja der er privat lejlighed, hun ser dejlig ud og er nem at snakke med. Ikke så ringe endda. Skal jeg vælge hende????, ser du på et andet opslag, senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 26 Skrevet 8. December, 2014 Men hun er sjældent på vagt. Svarer ikke på SMS. Hmmm. Er hun stadig aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 10. December, 2014 Har også prøvet uden held, må prøve igen senere! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg