The Deep 158 Skrevet 25. November, 2014 Kan se et par GP's er nu begge sted. Dvs. nu også på romantica Et trend eller noget galt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 25. November, 2014 Et trend eller noget galt? Hvad skulle der være galt? Pigerne har da alle dage pendlet imellem stederne, og det er da heller ingen ny ting, at de er flere forskellige steder. Det har da foregået så længe jeg kan huske. :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 25. November, 2014 Hvem siger det er noget galt? Kan man ikke efterlyst noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. November, 2014 Hvem siger det er noget galt? Det spurgte du selv om i det indlæg- kan du ikke huske det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 25. November, 2014 Et trend eller noget galt? Det er det jeg har spurgte til. Og JA det kan sagtens være noget galt, som er nok derfor et efterlysning. Så hvis I kender ikke noget så bare lade være med at svar! Det er meget nemt. Hvis jeg vil hav en debate om det som vil jeg har sagtens laver det her under debate! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. November, 2014 (edited) Et trend eller noget galt?Det er det jeg har spurgte til.Og JA det kan sagtens være noget galt, som er nok derforet efterlysning.Så hvis I kender ikke noget så bare lade være med at svar!Det er meget nemt. Hvis jeg vil hav en debate om det som vil jeghar sagtens laver det her under debate! Hold kæft du et en sur ost. Du spørger om der er noget galt- og får svar, som du så kritiserer agressivt. Godnat makker Redigeret 25. November, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 25. November, 2014 get a life makker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 25. November, 2014 Ha ha ha der er sku sjov læsning Og totalt ligegyldigt, P. S. Nikita jeg forstod godt dit svar, du svarede på der der blev spurgt om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 25. November, 2014 Hvem siger det er noget galt? Kan man ikke efterlyst noget? Du spurgte, om noget var galt - men godt du ved, at der ikke er noget galt. Hvad du så egentlig efterlyser, vil jeg lade være op til andre at gennemskue... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. November, 2014 (edited) Du spurgte, om noget var galt - men godt du ved, at der ikke er noget galt. Hvad du så egentlig efterlyser, vil jeg lade være op til andre at gennemskue...Han har ikke skrevet at han ved at der ikke er noget galt som Nikita påstår. Han undrer sig vel bare over fænomenet og spørger til om der er en årsag, trend eller noget galt ? Jeg oplever tit i storKøbenhavn at en del af de danske piger kan man kun findepå en klinik i storKøbenhavn men udenfor storKøbenhavn kan de sagtens have andre klinikker at arbejde på. Man kunne måske gætte på at der er sammenfald i ejerforholdende på de to klinikker, men uanset om det er tilfældet eller ej så kommer det næppe frem på det her forum. En pige hviskede mig engang i øret at en klinik ikke så med venlige øjne på at pigen evt arbejdede på en konkurrerende klinik i samme område også men har de samme ejere så gør det nok mindre og om det hun sagde passer og passede stadig på markedet ved jeg ikke Interesse i årsagen ? Jeg forstår godt spørgsmålet men jeg tror ikke man skal forvente at få det rigtige ærlige svar fra nogen af de piger der arbejder begge steder. Redigeret 25. November, 2014 af Frasier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. November, 2014 Hold kæft du et en sur ost. Du spørger om der er noget galt- og får svar, som du så kritiserer agressivt. Godnat makker Hahaha, der flækkede jeg af grin. Go' stil dér! Tilbage til emnet: Jeg kender da et par GP, som alle arbejder på to klinikker, under forskellige navne, og det er selvom der på mindst en af hjemmesiderne står, at pigerne kun arbejder dér Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 25. November, 2014 (edited) Jamen der er jo intet hemmeligt eller fordækt i det Det er to forskellige bestyrere på de steder - jeg ved det efter at have trådt mine fødder i laaaang tid hos SexyClub. Jeg ved også, at når pigerne måske vil have mere end én (eller to eller tre) ugentlig vagt(er) i Københavnsområdet, så vælger de en anden klinik. Om der så er forskel på klientellet, ved jeg faktisk ikke. Jeg tror også kun, at der er meget få klinikbestyrere, der tillader sig at sætte krav til pigerne om, at de ikke må arbejde andre steder. For pigerne er jo selvstændige og frie til at vælge og vrage. :) Redigeret 25. November, 2014 af Nikita Darling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 25. November, 2014 Is this not just a spread of your earnings! Maybe they doesn´t get the shifts they need to put "food" on the table. So this is a way to work double time for them. And hey if you Deep had the chance to change personality once in awhile, you might be more humble Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. November, 2014 (edited) Jamen der er jo intet hemmeligt eller fordækt i det Det er to forskellige bestyrere på de steder - jeg ved det efter at have trådt mine fødder i laaaang tid hos SexyClub. Jeg ved også, at når pigerne måske vil have mere end én (eller to eller tre) ugentlig vagt(er) i Københavnsområdet, så vælger de en anden klinik. Om der så er forskel på klientellet, ved jeg faktisk ikke. Jeg tror også kun, at der er meget få klinikbestyrere, der tillader sig at sætte krav til pigerne om, at de ikke må arbejde andre steder. For pigerne er jo selvstændige og frie til at vælge og vrage. Okay Men vil bare lige påpege et par ting: Det er kun den ene klinik du har været på af de to nævnte iflg det du skriver og der er forskel på at være bestyr/mutter og så bagmand/ejer, jeg skriver om ejere/bagmænd i mit indlæg, men du skriver om bestyrer/muttere. Da jeg spurgte den pågældende pige om jeg kunne træffe hende andre steder i København sagde hun at Mutter helst så at hun kun var på denne klinik i København, hun var ikke så vild med at hendes piger kunne træffes på konkurrerende klinikker i samme geografiske område. Men det har du så ikke oplevet så det er nok heldigvis ikke noget generelt men måske bare en dum mutter der talte kan man håbe. Jeg har set at enkelte piger på visse klinikkers hjemmesider reklamerer med at man kun kan træffe hende på denne klinik i København, men der snyder pigerne så kunderne nogle gange alligevel med andre navne og billeder på andre klnikker, som Prinsen af Charmen også nævner og måske snyder de også den mutter jeg taler om, hvem ved Jeg har ikke skrevet noget om at det var et krav, at de ikke måtte arbejde andre steder, jeg skrev at der ikke blev set på venlige øjne fra mutter, hvis pigen var det, og det var det hun sagde til mig. Hvad der ligger yderligere i det, skal jeg være usagt. En arbejdsgiver kan stille krav til pigerne, ligesom på det almindelige arbejdsmarked kan man også stille krav til de ansatte. Pigerne er ikke så frie endda på flere punkter. F.eks. : De må ikke sætte de priser som de gerne vil have på klinikken, de skal følge husets priser ellers ryger de ud, og nogle steder SKAL pigerne følge husets politik vedr. megafransk og superfransk, ellers ryger de også ud nogle steder. Dog er det min fornemmelse at visse klinikker har blødt noget op overfor det med fransk i de senere år i forhold til for bare 5 år siden. Jeg kan i hvert fald konstatere at ikke alle piger har den samme politik vedr fransk på enkelte danske klinikker, så der er nok sket en opblødning nogen steder på det punkt. Når alt det så er sagt så kan jeg såmænd godt forstå klinikkernes politik på alle punkter som jeg opremser, det er ikke sikkert jeg er enig i politikken set fra mit kundesynspunkt, men jeg kan se ideen for dem i det fra klinikkernes synspunkt, og til dels vel også pigernes synspunkt på et par af punkterne, men der ved jeg da herinde fra at der også blandt pigerne f.eks. er forskellige opfattelser af om det skal være tilladt for en pige at sætte sin egen pris på den ydelse hun giver os kunder. Redigeret 25. November, 2014 af Frasier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 220 Skrevet 25. November, 2014 En af de mest langhårede tråde jeg har set herinde. LOL L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 25. November, 2014 Hvis man er selvstændig, har man vel ret til fri Markeds bevægelighed? gog (med småt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg