Hop til indhold
Frikadelle

Polen - Odloty 1/2

Recommended Posts

Jeg var for en måned siden et smut i den polske hovedstad.

Efter at have indlogeret mig på hotellet begyndte jeg at se på Det noget så fine udvalg af glædespiger på odloty.pl.

Da jeg boede på Hilton, kunne jeg se at i det næromliggende område var et flertal af annoncer, så måtte hellere afslutte første dag med et besøg.

Ingen af følgende piger er at finde på odloty længere.

Efter at jeg havde udset mig første pige, som var en ung, mørkhåret skønhed, fik jeg taget telefonisk kontakt.

Det engelske var lidt gebrokkent, men jeg formåede da at få en adresse ud af hende.

Selve stedet lå et par gader væk, så vær opmærksom på at odlotys sex map ikke er særlig præcist.

Af sted med mig, og efter noget tid lykkedes det mig at finde den rigtige bygning.

vel ankommet på hendes etage, åbnede hun i et noget casual outfit. Det gjorde ikke spor da hun så rigtig sød ud.

Lejligheden var såmend også fin, dæmpet belysning og generelt hyggelig nok.

Jeg betalte 200 zpl for en time af hendes tid.

Hertil skal det bemærkes at jeg ikke har den store erfaring med glædespiger, og i min nervøsitet lykkedes det ikke at spørge ind til hvad den time indebar.

Jeg fik tilbudt et bad efter betalingen, selvom jeg kom direkte fra bruseren insisterede hun, så jeg tog en hurtig skyller.

Efter dette ændredes stemningen en anelse. Hun fandt lynhurtigt et kondom frem, påsatte det min ikke erigerede pik og gik ellers i gang med at sutte. Lige nøjagtig 2 minutter efter, lænede hun sig tilbage, greb noget creme (antager det var glidecreme) smurte fissen ind og sagde lettere irriteret "OK, lets go".

Fair nok, det var en god sutter i det mindste, jeg stod flot og rank. Så jeg fik smuttet op i hende, og i samme øjeblik begyndte hun at kigge væk. Der var ingen kontakt, så jeg valgte bare at få det overstået.

Kom oppe i hende efter lidt tid, det var ikke så let at abstrahere fra hende, da det mest af alt lignede en voldtægt sådan som hun kunne dreje nakken.

Hurtigt op og få kondomet af. Håbede på at stemningen ville ændre sig Inden anden omgang.

Hun virkede lettet og begyndte at tage tøjet på.

Jeg sagde at vi altså kun havde været i gang 20 minutter, men det hørte hun åbenbart ikke.

Jeg tog underbukser på, og forstod ikke helt hvad der foregik omkring mig.

På med resten af tøjet og tak for denne gang, kommanderede hun.

Det var kun en 350 danske dollars jeg var brugt alligevel, så gad ikke se på trunten mere.

Jeg tog mit tøj på og gik tilbage til hotellet.

Da hendes annonce ikke længere er på nettet, er det eneste jeg kan fortælle at hun boede på Lucka, nr 16.

Som nævnt var hun tynd, mørkhåret, dejlige ung pige bryster og en glatbarberet fisse som ikke var berøringsvenlig, medmindre man ville manglede håndcreme til hænderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...