Hop til indhold
oralfyr

Seriøs god massage søges omkring Østerbro

Recommended Posts

Guest Baltazar

Hanna er en god massør men Jintanna samme sted er bedre - det er Pueng og Ploy hos Suphaphorn ligeledes.

Jintanna og Ploy er i øvrigt også nogle flotte søde piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hanna på Strandboulevarden 11 , tlf. 35 38 22 46 er ubetinget den bedste massør i København, specielt hvis du gerne vil kunne mærke at du bliver masseret. Men du får ikke ekstra.

Hæhæ!

Jeg gav en gang min kone et gavekort til Hanna :mrgreen:  :mrgreen: i hendes gamle domicil  - på varm anbefaling af hendes veninde - og ingen af dem har berettet noget som helst om "ekstra".

Så enten har de fortiet noget, eller også gives det vitterligt ikke :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt at vi er så mange der gerne vil have god massage. Vores opfattelse af hvad der er god massage kan også skyldes kemien mellem massør og kunde. Nogle foretrækker en hård massage hvor musklerne bliver løsnet op og andre den knap så hårde massage form.

I en anden tråd læste jeg at der var en der syntes at Jintanas massage ikke var noget at råbe hurra over og at hun skulle være en kold pige. Personligt syntes jeg at det er tydeligt at mærke at Hanna har 20 års erfaring som massør. Men Jintana holder også et højt niveau.

Respekt for pigerne, et smil og renlighed gør underværker hos de fleste massører, så er jeg sikker på at de gengælder smilet.

Personligt har jeg nogle favoritter og til den hårde massage, efter en lang uge ved pc´en , der er Hanna min favorit. :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så er der os der forbinder god massage med store bryster og berørings venlighed.

Jeg synes måske også at forespørgslen stritter lidt i to retninger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så er der os der forbinder god massage med store bryster og berørings venlighed.

Jeg synes måske også at forespørgslen stritter lidt i to retninger?

Ja, det er altså vigtigt lige at få afstemt forventningerne, inden man tager på massage besøg.

Som jeg umiddelbart er informeret, findes der vist ikke nogle steder som både kan levere überklasse massage, og så samtidig tilbyde mere end at blive trukket i fjederen.

Det ville jeg ellers sætte pris på. :cool:

Men så kan man jo selvfølgelig snuppe en time med massage det ene sted, og så snuppe 1 time med blandet et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...