Hop til indhold
Guest Bonanza

Lærke hos Aarhuspigerne

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Det kan vel ske man får Krampe, hvis man ligger/sidder/står i en uheldig Position…. det oplever mange. De Kære Piger er jo ikke Maskiner :-) Var det et problem?…. Normalt tager sådan noget Krampe maksimalt et minut, hvis det evt gav problem i sidste ende, så virker MajaLærke, ikke i det skrevne sprog, til at være en som ikke Kompenserer det, ved at give det "tabte" tilbage i enden. Jeg sætter tabte i "" da man jo stadig er sammen med en forhåbentlig dejlig Nøgen Kvinde imens hun lige bliver klar igen. Hvis Krampen kommer igen, må man jo finde nogle andre Positioner, lidt Kreativ er man vel? 

Undrer mig lidt over de ting hun bliver disset over. Hun vil ikke tages hårdt på Brysterne imens hun er blevet iført Manchetter…. Når der er bestilt 30 blide Minutter. Ellers ligger hendes Profil op til det er ok, men så skal det være bestilt. Kramper eller andre naturlige ting er da noget mærkelig noget at brokke sig over! Jeg kan forstå hvis der er gået lidt tid med det, at man har et ønske om det bliver kompenseret i sidste ende. Hvis man ikke tænder på hende/ har lyst til hende så skal man sgu da gå sin vej igen… Det andet er ærgerlig for Pigen, dig selv og sidst men ikke mindst din Pengepung……… Hun er da en dyr Dame :-) Så hun skulle da meget gerne trylle smilet frem hos dig og ikke være til at holde Nallerne fra ;-) Hvad jeg kan læse mig til i hendes Profil, er hun til Tungekys hvis Kemien er til det. Jamen det er ikke sikkert den er det! Så må man jo leve uden selvom det evt er vigtig for en. 

Jeg har selv store krav til Pigerne. De skal gøre det ordentlig, forventer de vender tilbage på henvendelser, de overholder aftaler, de er åbne og villige til at tilfredstille de ønsker jeg har hvis det ligger indenfor deres opsatte grænser, altså de husker jeg besøger dem for JEG får en god oplevelse, at de er på under besøget og mange flere ting…. Men jeg har fuld forståelse for de Mennesker og det giver nogle begrænsninger i ny og næ :-)

Naturligvis skal hun have nogle retvisende Billeder, andet er respektløs overfor Manden. Men hvis de ikke er retvisende og du ikke kan lide hvad du ser, så skal man altså gå igen. Skrive en notits herinde om det og finde sig en anden Pige og få en lækker oplevelse af :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...