Hop til indhold
Gæst

Jessie Aarhus

Recommended Posts

@Svaberen

Der er tale om samme pige!

Da jeg så at det var samme pige, gik jeg omgående! Jeg tror ikke på julemanden :)

Haha - kan jeg egentlig godt forstå.. :)

Men som sagt, så skulle du næsten tage og prøve igen. Hun ER faktisk blevet lidt serviceminded. :)

Men tak.. Så fik jeg da én til at bekræfte.. Flere der vil byde ind??? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var lige godt satans..!

Kan vi så liiiiige få de folk der har set hvem hun er til at bakke op! 

Nu skriver jeg faktisk pæne ord om pige-barnet, og har set med egne øjne at det ER hende - og så hænger hun mig ud som løgner!

Tror endda jeg nåede at besøge hende 3 gange (under navnet Belle), inden jeg til sidst nægtede mig selv at besøge hende igen pga. dårlig service/indlevelse.

I fredags bestilte jeg så tid hos Jessie, og dukkede op på adressen til aftalt tid - og wupti - hvem stod så i døren? Belle!!

Da jeg som skrevet tidligere synes hun ser hamrende godt ud, og samtidig stod med stiv dolk i døren - valgte jeg alligevel at blive! :)

Det overraskende var så, at hun pludselig var yderst snak-salig og venlig - samt virkede indlevende under akten!

Og KAN VI SÅ få nogen der har besøgt hende både nu og for 2-4 måneder siden til at bakke op -. TAK! :)

Og det er stadig hende her jeg henviser til! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Svaberen

Det er helt klar Belle. Men jeg tror pigen har opdaget, at hun under sit sidste besøg depleterede sin forretning/kundegrundlag ved sin horrible service mod slutningen af besøget, hvorfor hun nu desperat forsøger at skifte identitet. 

Frem for at benægte dette, burde hun undskylde den dårlige service sidst, og love value-for-money fremover. Når hun ikke gøre dette, men fortsat lyver om sin identitet, så kan det dårligt skyldes andet, end at hun ikke har planer om repeat-sales (opbygge et godt navn) men satser på bondefangeri.

Hendes problem er "eroguide.dk" mfl., som holder hende op på hendes shit, og sikre kunderne en glædelig jul.

Længe leve Eroguide! 

Redigeret af chatname

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig med de to herrer. Det er 100% sikkert Belle. Jeg knalder ikke med så mange, at jeg ikke kan kende dem efter et par måneder. Desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

2 ting stikker ud.

Hun har måske fusket med identiteten fordi hun vil glemmes for den dårlige service hun gav tidligere.

Hun virker til at have oppet sig under det nye nick. Ihvertfald fine anmeldelser af udgaven med det nye navn

Synes man hun er tiltalende kan man jo besøge hende og nyde hun virker til at have lært hvordan man giver god service og god sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...