Hop til indhold

Rung Raueng Thai Massage - Lækkert!

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen

Jeg var her for 2-3 dage siden ovre og besøge Rung Raueng Thai Massage på Frederiksberg (Pile allé).
Det var en tidlig formiddag og jeg havde tænkt mig at benytte mig af deres 2 piger i 45 min. for 500 kr.
Jeg ankommer til stedet, og bliver vist ind i et hyggeligt rum af en kvinde i en kort sort kjole.
Hun fortæller at de andre piger ikke er kommet og at det derfor udelukkende er hende.
Nå.. Massagen var helt i orden. Hun nærmest sad på briksen imens hun masserede, og virkede meget engageret.
Hun vendte mig om og masserede videre ;)
Jeg kan være ldit af en bandit, så mine hænder "kom til" at gramse "lidt" på hende.
Det lod hun mig også gøre, så jeg var helt tilfreds.

Stedet
Ligger direkte ud til Pile allé som ikke er så diskret som det lyder. Dog ikke så traffikeret om formiddagen.

Pigen
Hun var super dejlig. Lille, pæn og sød.

Massagen
Den var super. Hun kom godt rundt i hjørnerne ;)

Ekstra
Intet at klage over.

Prisen
Ikke til at klage over. Det er faktisk billigt i forhold til hvor godt jeg syntes at det var.

Kommer jeg igen?
Det kan meget vel være. Jeg foretrækker at gå nye steder hen, men der var intet galt med stedet.

Redigeret af Iron

Skrevet

Hvad hed massøren...Er hun på billederne på klinikkens hjemmeside...

Var der ekstra ydelser i sigte...

Det virker til at være et godt sted..

Redigeret af Jubiii

Skrevet
  • Author

Jeg ved ikke hvad hun hedder, og nej det er hun ikke, men køn var hun.

Ja det prøvede jeg at hentyde til! :mrgreen: (HJ)

Det er super fint.

Man skal bare lige have i baghovedet at det ligger ud til en traffikeret vej.
Lige efter myldretiden er der dog forholdsvis stille. Søndermarken (en park) ligger foran, så jeg smuttede
ind af døren da der ingen biler eller lign. var i sigte. Jeg kan være temmeligt paranoid ang. besøg af den her karakter, også selvom
det bare er et almindeligt thaimassage sted.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.