Hop til indhold

Tenerife

Featured Replies

Skrevet

Inden længe skal jeg en tur til Tenerife (Americas området). Det er vist et sted med mange turister, så jeg tænker, der også er mulighed for nogle frække oplevelser. Er der nogen, der har erfaringer eller anbefalinger om det område?

Skrevet

Der plejer at stå nogle piger om aftenen på vejen fra Las Americas op til motorvejen. Ellers er der nogle natklubber med piger, kender dog ikke prisniveauet. De plejer at annoncerer via flyers de sætter i parkerede biler.

Har aldrig prøvet stederne da jeg altid har haft kvindelig ledsager med på mine ture til denne dejlige ø.

Men god tur til dig.

Skrevet
  • Author

Tak for de gode tips. Er der nogen, der kender noget nærmere til natklubberne i området, som reknas nævner? Hvis det er som de fleste andre steder, så er nogle gode og andre er spild af både tid og penge. Det kan selvfølgelig også være, at det er bedre at invitere en med hjemmefra...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.