Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag besøgt Amanda hos Romantica (45 minutter) http://www.romantica.dk/pigerne/amanda

Hun tilbyder også en rigtig god GFE som er det jeg kan lide og så er hun virkelig sød at snakke med og har det mest charmerende grin og virkelig en dejlig jysk kvinde. Hun virker også helt helt afklaret omkring hvad hun laver og er for mig den smukkeste kvinde jeg har haft sex med (og så kysser hun helt fantastisk godt)

Hun har en god højde ca 174-176 og en virkelig perfekt krop (røv,ryg og arme) og nogle fine bryster og et super charmerende ansigt. Man kan nok godt finde andre Gp'er der er lidt mere fremme i skoene, men der er ikke noget der indtil videre har slået at ligge med armene rundt om amanda og hendes hår ud over hele ens hoved og så kysse med hende. Hun er i hvert fald en jeg bliver ved med at vænne tilbage til

om Romantica

Det er slet ikke min favorit klinik. Den virker gammel og slidt, og indgang og især udgang er ikke specielt diskret (men det kan måske også være svært midt på østerbro). Jeg er dog altid blevet behandlet pænt, og så er det jo der Amanda er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ik' hun har vaeret på Cass tidligere (ca 2 år tilbage i tiden), men under andet navn?

Nogen?

Hvis det er hun, så er jeg helt enig med TS. Totalt samme oplevelse :P

Jeg husker lige detsamme som TS:  höj, godt smil, smukt ansigt, söd at snakke med  -  og armene...

Jeg var sammen med hende kun en gang men skulle helt sikkert komme tilbage, og så var hun da vaek  fra Cass vagtplan. Suk...

Btw, har i nogensiden tidligere set en GP blevet rosed for -  armene?

Jeg kan ikke yderligere forklare, men jeg tror netop den sagen afgör det hele, det er samme pige ;)

En mix af blöd hud og fitness (nej der er ikke nogen fetish)

Måske har jeg så fundet hende igen...

Desvaerre er jeg også enig vedr. Romantica.

Det sted har jeg også besögt kun en gang og det var lidt af en nedtur

Redigeret af teebee57

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ik' hun har vaeret på Cass tidligere (ca 2 år tilbage i tiden), men under andet navn?

Nogen?

Hvis det er hun, så er jeg helt enig med TS. Totalt samme oplevelse :P

Jeg husker lige detsamme som TS:  höj, godt smil, smukt ansigt, söd at snakke med  -  og armene...

Jo. Hun har været på Cass. Var nærmest i koma over at hun lige pludselig var væk :) Men pas nu godt på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...