Hop til indhold

Recommended Posts

Hua Hin er en hyggelig lille by 270 km sydvest for Bangkok. Stranden er måske ikke så god. Massageklinikkerne ligger derimod tættere end i Bangkok, men meget få af dem tilbyder fuld service. Forlystelsecentret er i gyderne omkring Hilton hotel og frem til molen. Der er en masse gode restauranter. Specialiteten er sea food. Der er også en masse pigebarer. Og massageklinikker. 

 
Jeg er gået rundt her og mange piger / kvinder har råbet efter mig fra massageklinikker og barer. Men ingen har appelleret til mig. Måske gennemsnittet ikke er så meget under Bangkok, men i den store byen er der så mange piger, så der er altid nogen som jeg kan lide. Igår kom en sød pige frem til mig på gaden i dette område, begyndte at snakke og spurgte, om jeg ville massage. Hendes navn var Noo og hun kom fra Chiang Mai. Pigen var sød og jeg følte fra hendes adfærd, at der kunne være meget mere end massage, så jeg sagde, at jeg ville komme tilbage. Jeg var ikke helt rask igår, så massage og / eller sex var ikke en god idé. 
 
Men idag gik jeg tilbage. Noo mødte mig på gyden, men hun havde åbenbart glemt, at vi allerede havde mødt. Vi aftalte om massage og gik ind til hendes sted. Det var et meget simpelt sted. Jeg burde have gættet det. Det er jo normalt så, når pigen henter en på gaden. I hvert fald bankede hun på en dør derinde og hendes kollega åbnede. Hun havde lige afsluttet en anden kunde. Der var et værelse med tre senge med draperier mellem. 
 
De tilbød mig hele pakken og spurgte, om jeg ville ha to piger. De ønskede 1000 Bath hver for sex og 2x300 til massage. Den anden pige kaldte sig Tiki. De var søde. Noo var høj for at være thailandske og meget smuk. Tiki var ikke så smuk men syntes bedre, når hendes tøj blev taget af. De var dog amatører på massage. De leverede siden hvad de lovede, men sexet var meget gennemsnitlig. Det var for meget rutine, og det var tydeligt, at deres stønnen var falske. Et plus var, at Tikis kusse var temmelig stram og dette forbedrede følelsen betydeligt. Under massagen spurgte de om jeg vil have vand. Men jeg var nødt til at betale. Og de lod mig betale for dem også. Det var ikke mange penge, men det er dårligt stil. Jeg klagede ikke for at ikke ødelægge stemningen, men jeg besluttede at ikke  komme tilbage.
 
Måske denne totalt set ikke så fantastiske oplevelse var bare et uheld. Det var heller ikke mange penge i forhold til hvad jeg må bruge derhjemme. Men jeg tror jeg vil bruge de resterende dage på stranden og poolen og holde mig til traditionel massage. I stedet  kan jeg tilbringe en dag i Bangkok før jeg tar hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glæder mig da til snart at besøge Hua Hin ;-)

Er der steder der åbent reklamere med f.eks. Soap og lignende? Noget a´ la Annies i Bangkok?

Desværre så jeg ikke noget sådant. Generelt er massagen god - jeg prøvede nogle af dem - men de tilbyder kun svensk afslutning. Hvis man ønsker fuld pakke, så er nok den største mulighed i området nær molen og Hilton, hvor pigebarerne er. Som man kan se af anmeldelsen oven over så fandt jeg et sted med fuld pakke men massagen der var ubefintlig og sexet var middelmådig. Redigeret af Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre så jeg ikke noget sådant. Generelt er massagen god - jeg prøvede nogle af dem - men de tilbyder kun svensk afslutning. Hvis man ønsker fuld pakke, så er nok den største mulighed i området nær molen og Hilton, hvor pigebarerne er. Som man kan se af anmeldelsen oven over så fandt jeg et sted med fuld pakke men massagen der var ubefintlig og sexet var middelmådig.

 

Hvordan er dit generelle indtryk af Hua Hin, sammenlignet med andre steder i Thailand? Jeg har selv været der et par gange, for efterhånden en del år siden, og er blevet skuffet hver gang. Udvalget af barer og piger var middelmådigt, stranden elendig, og alting var dobbelt så dyrt som fx Pattaya, lidt à la prisniveauet på Phuket. Udfra de oplevelser jeg har haft, vil jeg til enhver tid fraråde Hua Hun som sexdestination, fremfor fx Pattaya. Jeg opfattede det mere som såden en traditionel charterdestination, Men det er som sagt en del år siden sidst, så har det måske ændret sig til det bedre?

 

PS. Tak for dine fine beretninger!!! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er dit generelle indtryk af Hua Hin, sammenlignet med andre steder i Thailand? Jeg har selv været der et par gange, for efterhånden en del år siden, og er blevet skuffet hver gang. Udvalget af barer og piger var middelmådigt, stranden elendig, og alting var dobbelt så dyrt som fx Pattaya, lidt à la prisniveauet på Phuket. Udfra de oplevelser jeg har haft, vil jeg til enhver tid fraråde Hua Hun som sexdestination, fremfor fx Pattaya. Jeg opfattede det mere som såden en traditionel charterdestination, Men det er som sagt en del år siden sidst, så har det måske ændret sig til det bedre?

 

PS. Tak for dine fine beretninger!!! :smile:

 

Jeg synes også, at det primært er en charterdestination. Det er ikke en sexdestination og kan ikke sammenlignes med Bangkok og Pattaya. Jeg er enig i, at udvalget af barer og piger ikke var noget særligt.

(Undskyld det sene svar, men jeg har arbejdet dag og nat den seneste tid).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...