Hop til indhold
Guest Sandra Dee's Place

Konkurrence....juleønske....

Recommended Posts

Guest Sandra Dee's Place

Jeg ser dem af og til herinde...og jeg har selv lavet et par stykker....men...(der er jo altid et men! :huh:  )...

 

- Hvorfor er der aldrig nogen af mændene der laver en konkurrence....jeg synes det er jævnt kedeligt at kunne vinde en halv time med en pige, når jeg ikke er til den slags  :o  :huh:  :mellow:

 

- men gad da godt bruge mit kreative gen og få et juleønske, på at vinde en mand i en halv times tid  :wub:

 

...just saying  :P

Redigeret af Sandra Dee's Place

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Hahahaha....det var der jo ingen udfordring i....der skal være en konkurrence som alle kan deltage i, på lige fod...jeg tror da næppe jeg er den eneste pige herinde, der vil synes det er good style ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der giver det bedste blowjob til mig vinder en hel time med anal , skynder mig lige at tilføje at det kun gælder pigerne herinde  ;)  

 

 

Men ja Sandra du har da fat i en ide der , går straks i tænkeboks :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den der giver det bedste blowjob til mig vinder en hel time med anal , skynder mig lige at tilføje at det kun gælder pigerne herinde   ;)

 

Synd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...