Hop til indhold

Konkurrence....juleønske....

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser dem af og til herinde...og jeg har selv lavet et par stykker....men...(der er jo altid et men! :huh:  )...

- Hvorfor er der aldrig nogen af mændene der laver en konkurrence....jeg synes det er jævnt kedeligt at kunne vinde en halv time med en pige, når jeg ikke er til den slags  :o  :huh:  :mellow:

- men gad da godt bruge mit kreative gen og få et juleønske, på at vinde en mand i en halv times tid  :wub:

...just saying  :P

Redigeret af Sandra Dee's Place

Skrevet

dit ønske er hermed opfyldt du har vundet en time med mig  :-P  :-P

Skrevet

Hahahaha....det var der jo ingen udfordring i....der skal være en konkurrence som alle kan deltage i, på lige fod...jeg tror da næppe jeg er den eneste pige herinde, der vil synes det er good style ;)

Skrevet

Den der giver det bedste blowjob til mig vinder en hel time med anal , skynder mig lige at tilføje at det kun gælder pigerne herinde  ;)  

Men ja Sandra du har da fat i en ide der , går straks i tænkeboks :D  

Skrevet

Den der giver det bedste blowjob til mig vinder en hel time med anal , skynder mig lige at tilføje at det kun gælder pigerne herinde   ;)

Synd ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.