Hop til indhold
Guest Huaa Laan

Yasemin i Flensburg igen igen

Recommended Posts

Guest Huaa Laan

Kære logebrødre

 

Anmeldelse af Yasemin i Flensburg

 

I andre tråde, har der været skrevet lidt forskelligt om Yasemin i Flensburg – specielt det at en anden bruger her på EG havde nævnt, at hun er i besiddelse af en stor bagdel, tænkte jeg, at det nu da ikke var sådan jeg huskede hende og måtte lige have dette tjekket ud igen her i weekenden.

 

Yasemin er begyndt kun at have åben mandag – fredag, men jeg kontaktede hende alligevel for at høre, om hun kunne gøre en undtagelse. Det viste sig at være helt i orden, så vi aftalte tidspunkt.

 

Hun nævnte, at hun havde læst med her på EG (ved hjælp af google translate) og var blevet godt sur over ham, som skrev om hendes store bagdel. Hun mente, at enten havde han ikke været hos hende, eller også måtte det være en af dem hun havde afvist. Nå, men det må parterne jo se at finde ud af internt :-P

 

Yasemin gør meget ud af hygiejnen og man slipper heller ikke for at få vasket bæstet godt og grundigt. Men da det er hende selv, som vasker, så er det blot en del af glæden ved besøget. Jeg har i hvert fald svært ved at styre begejstringen, når vaskeriet går i gang  :cool:  Herefter er det ind i dobbeltsengen i rummet, hvor der er spejle på flere af væggene. Hun kan også godt lide at sætte en ”spillefilm” på videoen, selvom det nu ikke er noget, som tænder mig. Det er dog alligevel ganske hyggeligt at ligge og pille, rode og rage på hende, mens vi taler om personerne på filmen. Yasemin er nem at tale med (hun taler dog kun tysk og tyrkisk) og en helt igennem positiv kvinde med hjertet på rette sted. Hun er midt i fyrrerne, men har en krop, som ser betydelig yngre ud. Hendes oprindelse er halvt tyrkisk og halvt syrisk. Man bliver altid modtaget af en smilende Yasemin i frækt lingeri og sorte eller hvide selvsiddende strømper. Herefter får man lov til at ”pakke” hende ud og hendes kulsorte ubarberede trekant kommer ud i lyset – hun er dog barberet i ”bunden” om man så må sige. Det giver en god fornemmelse af behåring, uden at man får hår i munden under det gensidige franske eller når man giver sorte kys. Tungekys er i øvrigt heller ikke noget problem her. Yasemin er med på sex i alle mulige og umulige stillinger. Hun er meget opfindsom med at understøtte med puder de rigtige steder og støde fra ved at hun bruger væggen som holdepunkt. Hun kan lidt af hvert denne kvinde. Det eneste hun ikke vil være med til, er analsex, hvor hun modtager. Hvis du selv er til at modtage i ”æ gaskanal” (hvis nogen skulle forstår sønderjysk), har hun alverdens legetøj, som hun med glæde vil underholde dig med. For mit vedkommende, blev det til almindelig knalden i et utal af stillinger. Som afslutning fik jeg hendes speciale – BJ uden kondom. Hun går nærmest i ekstase og bliver ved til sidste dråbe, uden at fjerne munden. Og er der noget kvinden mestrer til perfektion, så er det denne disciplin. Jeg har kun oplevet Ten i Fredericia, som tager den dybere.

 

Prisen for hele herligheden er 100 EUR og tiden har aldrig været under halvanden time med god tid til det hele. Et sted jeg simpelthen bliver nødt til at besøge igen og igen.

 

Hun er p.t. ikke på nettet, men her er lidt mere info om hende.

 

Her er en tysk tråd fra tidligere, hvor der er fotos: http://www.lustscout.to/forum/showthread.php?pid=531655

 

Adresse: Schloßstrasse 24 (venstre om hushjørnet og ring på hos Lenz)

Telefonnummer: +491739633732

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...