Hop til indhold
Gæst

Aalborgvej 131 brøndum

Recommended Posts

Gæst

Hejsa. Jeg var der et besøg i går. Og det er hende på billederne. lille og lækker pige, og brysterne sidder intet mindre end perfekt.

Hun var rigtig sød og gjorde det hele godt. sutter godt og en dejlig mis. Snakkesalig og krævede ikke ekstra for mit forslag til hende.

ikke noget med det bare skulle hurigt overstås.

Eneste minus var at hun kiggede væk under sexen.

Tror godt jeg kunne besøge hende igen :)

http://side6.dk/resultatside/?q=loegstoerpigerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg syns de passer godt med billedet. Gav 700 for dansk+fransk. hun har en tattoo på armen som ikke ses på billedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld mig for at træde lidt ved siden af emnet, men de brystvorter får mig til at tænke på en sort pige i Aarhus på Kongsvangs Allé. Hun kaldte sig Anita og var der i mange år. Hun havde de største brystvorter jeg har set irl. 4-5 cm lange og med en kugleformet afslutning så man havde fornemmelsen af at tage en sut i munden. Alene den oplevelse var værd at betale for. Hun var nu også sød nok ellers.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brystvorter som var 4-5 cm lange... Mumsss... Sådan en pige vil jeg gerne møde , men de hænger desværre ikke på træerne... Løgstør pigens brystvorter ser dejlige lange ud og hun er vel det nærmeste man kommer pt. !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den første GP jeg var sammen med havde også lange brystvorter, men jeg måtte desværre ikke sutte på dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Titman og netrom1919, måske vi skulle lave en klub for brystvortefetichister. Eller er det for snævert? Også de rigtig store bryster eller dem med mælk eller de helt små ... Aaarghhh. Det er svært at bestemme sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...