Hop til indhold

Jordbrovej 23 kælderen, Aarhus N

Featured Replies

Skrevet

Kære logebrødre

Anmeldelse af Thaimassage på Jordbrovej 23 kld., Aarhus

Af uransagelige årsager, havnede jeg i sidste uge i kælderen på dette sted. Havde ellers en aftale med en anden af de tidligere pænt beskrevne thaipiger, men den blev aflyst af naturlige grunde. Hvad så – tænkte jeg. Skulle jeg springe over, eller skulle jeg finde et andet sted. Det var efterhånden meget længe siden, at jeg havde været på besøg i den nordlige del af Aarhus – faktisk var sidste gang, da Relax stadig eksisterede på Jordbrovej. Var også lige et smut forbi anmeldelserne her på EG, men valgte at køre til omtalte sted, hvor jeg i øvrigt ikke havde været før.

Ringede på og blev lukket ind af en ældre thai silverfox. Hun spurgte om jeg ville have massage – ja, hvad havde hun mon ellers tænkt sig  :cool:  Blev vist ind i det ene af to rum, så ville pigen snart komme og jeg kunne aftale nærmere med hende. Ansporet af en anden tråd her på siden, vil jeg lige indskyde en bemærkning om det med at lave aftalerne.

En fyr havde lavet aftale med Lin i Vejle og var kommet lidt skidt fra dette. Min anbefaling er, at man komme ind og lægger sig på briksen og lader massagen begynde. På den måde, er massøren jo nødt til at levere en vis form for kvalitet, da der indtil videre ikke er stillet andet i udsigt. For os brugere, er der nok ingen tvivl om, at vi meget gerne takker ja til både det ene og det andet efterfølgende. Men her skal man måske lige trække vejret og tænke på, at for massøren, er der også en himmelvid forskel på indtjeningen ved blot at give en times massage til 3 – 400 kr. eller fuld pakke til en tusse eller mere – tiden er jo den samme. De fleste massører er her villige til at give den fulde pakke til en tusse og forskellige andre ydelser til beløb mellem massagetaksten og de 1.000 kr. Ofte er det også bedre at vente med at aftale hele forløbet, da man først lige skal se hvordan kemien er. Kemi er for mig et kardinalpunkt. Nå, men det er blot min erfaring med dette. I må jo prøve jer frem og se hvad der virker for jer :-P

Back to business – Pigen kom ind i massagerummet, hvor jeg lå klar på briksen. Hun var pænt slank og ikke ret høj, ganske som de fleste thaipiger. Ikke nogen speciel skønhed, men heller ikke det modsatte. Hun begyndte med at massere benene og arbejdere sig langsomt op. Massagen foregik stille og roligt og hun tog ganske pænt ved (noget, som jeg godt kan lide). Hun arbejdede både fra gulvet og oppe på briksen, hvor hun sad mellem mine ben. Da turen kom til skuldrene, stod hun på gulvet foran mit hoved. Hun pressede sit underliv tæt på mit hoved, hvilket jeg ikke tidligere har oplevet – det var ganske pirrende. Hun duftede ren og dejlig  :cool:

Det blev ikke til megen snak, da hun kun talte thailandsk, men kropssprog, smil og blink er jo også en nem måde at kommunikere på. Jeg blev vendt om og fik en ligeså god massage på forsiden. Så kom det ventede spørgsmål – spurgt med tegn og fagter – ville jeg have masseret bæstet. Ja, selvfølgelig ville jeg da det. Hun gjorde tegn til at det skulle koste 10 hundrede. Jeg gjorde tegn til, at hvis jeg skulle betale 10 hundrede, skulle det være med hele pivtøjet. Uden af have talt et ord, blev det aftalen. Hun hentede kondom og klædte sig af. Man kunne se, at hun har født nogle gange. Maven var ikke helt glat og brysterne ikke så struttende, som mange thaipiger ellers har. Hun tog godt ved og fik monteret kondom, hvorefter hun begyndte at ride mig af. Hun var god til at rotere med understellet og det var rigtig dejligt. Herefter fik jeg hende lagt ned på briksen, som var lidt lav, men ved at jeg spredte mine ben, kunne jeg sænke min egen arbejdshøjde nok til at det passede perfekt. Hun kan være en god skuespiller, men hun så ud til at nyde det. På mig virkede hun dejlig stram og havde ikke noget imod at der blev pillet i alle huller. Prøvede at smøre med ekstra olie i hendes bagerste hul, men selvom jeg masserede godt, gik det ikke at trænge ind den vej  :mrgreen:  Men min pointe med at skrive dette, er nu heller ikke at beskrive min oplevelse, men at fortælle jer, at hvis I har disse lyster, så er det en mulighed her. Det hele endte med at hun sluttede af med et ganske godt HJ. Inden vi var helt færdige, fik jeg en dejlig hovedbundsmassage. Efterfølgende var der bad og jeg tog herefter lettet på weekend :-P

En god oplevelse hvor pigen var nærværende og villig til at spille med hele vejen. Eneste minus var hendes manglende sprogkundskaber og det lidt snuskede bad ude bag køkkenet.

Hilsen

Huaa Laan

Redigeret af Huaa Laan

Skrevet

Go anmeldelse og go fremgangsmåde. Tænker også historien Lin Vejle.

Gør det samme som dig og har ikke været skuffet endnu :)

• 1 month later...
Skrevet

Ved nogen om man stadig kan træffe Pen der ?

Skrevet

Aften

Hun var der for 2 mdr. Siden

Hmm hun er dejlig skriv endeligt når du ved mere.

Venligst 8000

• 2 weeks later...
Skrevet

Så var det min tur til at komme på Jordbrovej, det var jo en rigtig god anmeldelse.

Jeg er næsten enig med Huaa Laan i hele forløbet, fik dog ikke den gode ridetur, men hun var meget berøringsvenlig indstillet.

Den eneste anke er, at det jeg havde sagt ja til ekstra ydelser, stoppede massagedelen, og forsiden fik kun ganske lidt på benene.

forsøgte med den specielle lys men der kom et klart nej :eek:  :cool: øv. 

Men hvor kunne hun massager bagsiden, ærgerligt med forsiden, det havde været prikken over i.

Men en rigtig god oplevelse.

Samme pige at dømme ud fra Huaa Laan beskrivelse.

Så absolut et besøg værd.

Skrevet

Så var det min tur til at komme på Jordbrovej, det var jo en rigtig god anmeldelse.

Jeg er næsten enig med Huaa Laan i hele forløbet, fik dog ikke den gode ridetur, men hun var meget berøringsvenlig indstillet.

Den eneste anke er, at det jeg havde sagt ja til ekstra ydelser, stoppede massagedelen, og forsiden fik kun ganske lidt på benene.

forsøgte med den specielle lys men der kom et klart nej :eek:  :cool: øv. 

Men hvor kunne hun massager bagsiden, ærgerligt med forsiden, det havde været prikken over i.

Men en rigtig god oplevelse.

Samme pige at dømme ud fra Huaa Laan beskrivelse.

Så absolut et besøg værd.

Hvad mener du med det?

• 2 weeks later...
Skrevet

hej Onslow

Mente den specielle lyst, som Huaa har beskrevet.

Skrevet

hej Onslow

Mente den specielle lyst, som Huaa har beskrevet.

Hæ hæ.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.