Hop til indhold
eg1

Vejle - Kayly eller Lin eller??

Recommended Posts

Der var en berømt amerikaner der sagde "I have a dream"

 

Det har vi vel alle - jeg har da også en lille drøm.

 

Jeg får ret jævnligt et par timer til overs i Vejle - også i den kommende uge. Har lyst til et lille eventyr - gerne i et par timer så der er god tid. Almindelig massage af ryg - skulder mv. Lidt forkælelse i retning af tantra massage - fælles nydelse til os begge.

 

Ordentlig seng eller madras på gulvet er også OK. Skal være villig til både at modtage og give knus - ligge i arm mv. afsluttende med HJ eller BJ.

 

Både Kayly og Lin har fået gode anmeldelser herinde - er det andre forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mora er også klasse. Og mega lækker

 

Har besøgt Mora. Skøn oplevelse - og som du skriver mega lækker. :-P 

Vil man kun have massage er det skøn med en massagebriks (som hos Mora) men vil man have lidt mere end lige massage så synes jeg at de smalle brikse er et problem. Ikke ordentligt plads til at komme hinanden ved :-P :-P

Ønske er en "normal" seng eller madras på gulvet hvor der er plads til at røre sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mora giver ikke fuld pakke mere, men har   Fået en ung flot pige til at hjælpe med fuld pakke. Hun er bestemt et besøg værd. Mvh. Newone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...