Hop til indhold
Rolias

Sexparty i Offenbach

Recommended Posts

 

Ja så skulle der lige prøves noget nyt...igen, denne gang var det et gangbang i Tyskland.

 

For 4 år siden så jeg nogle billeder af en kvinde der var tattoveret over hele kroppen. Jeg ved ikke hvad det var for jeg er ikke selv tattoveret, men hun virkede bare rigtig attraktiv.

Hun var fotograferet i et miljø som jeg i dag ved er for prostituerede. Hun lå blandt andet på en rød seng, og i hjørnet af sengen lå hvad jeg tror er en kondompakke.

Med jævne mellem er disse billeder dukket op og i sommers slog det mig - på alle billeder var hendes ansigt skjult, lige som på vores egne glædespiger.

En hurtig søgning sidste sig også at det var rigtigt, hun var glædespiger (hobbyhure) og kaldte sig Cleo og holdt til i Münster.

Der er lidt langt at køre, og hvis jeg havde gjort det var jeg nok ikke kommet længere end til Sandra Dee i Esbjerg - for hun er for dejlig ;-)

Hvis man skal flyve til Münster fra København skal man mellemlande og så tager det en pokkers tid .. øv.
Men I dag var der gangbang i Oppenbach og så skal man bare flyve til Frankfurt og så nuppe en taxa det sidste stykke :-)

Partyet startede kl. 12 og jeg ankom kl. 12.30. Pigerne Cleo og Uschi Haller (der var sket en udskiftning ) - og  ja der var 2 piger, de var godt i gang på samme briks omkring 3 mand om hver og flere stod langs væggene og sad i sofaerne parat til at deltage eller bare kikke på.

Stemningen var på plads og selv om jeg ikke har den store gangbang erfaring, virkede det som om at det kørte som det skulle. Der blev suttet, slikket, bollet og kællet, - an, auf, hinter, in, neben, über, unter,  vor, zwischen osv.

Jeg tror klokken var 2 da pigerne holdt en velfortjent pause, og da de fortsatte splittede de op og inddrog et ekstra rum.
Af med tøjet igen og i gang med næste runde ;-)

Partyet skulle slutte kl. 19, men jeg skulle med et tidligere fly og måtte i tøjet. Desværre opdagede jeg at min pung, pass, boardingcard og mobil var væk :-(
Ingen kunne hjælpe eller viste noget, men jeg fik fat i en lygte og fandt det hele på nær pungens indhold, 300 euro .. så kan man lære det :-(

En venlig gæst fortalte mig at der faktisk er nogle safe ved indgangen, så ved i det hvis i skulle komme på de kanter Anyway mit creditcard var der og taxaen tog pænt imod det, så afsted til lufthavnen og hjem til lille Danmark.

Cleo er en fantastisk kvinde med en flot tattoveret krop og store piercinger.
Uschi er en ganske almindelig pæn kvinde, blondine, der gjorde et godt indtryk og som ved efterfølgende research faktisk er en af hovedpersoner bang kinogirls  hmmm

 

Josefines kino er pænt og rent, men lidt mørk - sådan skal det sikker være....

 
Flybillet kr. 3.300, indgang 12 euro, gangbang 35 euro, taxa 70 euro, lærepenge 300 euro :-(, lidt dyrt men en stor oplevelse.

Gør jeg det igen...ved det ikke, det blev noget dyrere end forventet, så der skal spares op først, men jeg fortryder ikke at jeg mødte Cleo hun er super fræk ;-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Partyet skulle slutte kl. 19, men jeg skulle med et tidligere fly og måtte i tøjet. Desværre opdagede jeg at min pung, pass, boardingcard og mobil var væk :sad:

Ingen kunne hjælpe eller viste noget, men jeg fik fat i en lygte og fandt det hele på nær pungens indhold, 300 euro .. så kan man lære det :sad:

Dér var du heldig. Tænk, hvis du var strandet dernede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for kommentarerne, jeg har været lidt væk - det var en fantastisk oplevelse og jeg gør det gerne igen når der er kommet lidt på kontoen igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...