LuckyDude 39 Skrevet 21. November, 2014 Har besøgt Fruen her i dag. Sikke en oplevelse! Det var min kun anden erfaring med en domina, første gang hos Ilona. Vi startede med at tale om hvad jeg ønskede (havde skrevet sammen på mail inden), så en hyggelig start. Herefter gik Ilona ind for at skifte tøj. Da hun kom tilbage, skal jeg love for at hun ikke var sød længere. Efter at være blievet skældt ud, fået tøjet af og opbundet pik og nosser, gik turen ned i kælderen. Blev hensat i et ukendt antal minutter. Herefter gik turen ovenpå igen og blev pindt (mildt) et stykke tid. Det hele endte med svensk mens Ilona sad med hendes fisse og røv oven på mig, så jeg ikke kunne få luft. Dejlig orgasme, har aldrig prøvet den slags før. Vender bestemt tilbage til Ilona. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan59 9 Skrevet 26. November, 2014 Hej LuckyDude Var der et link til Ilona ? Vh Jan59 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 26. November, 2014 Link: http://villabella.dk/vb/?page_id=16 Gos fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuckyDude 39 Skrevet 26. November, 2014 Sorry, selvfølge skal der link med . Var bare stadigvæk høj på oplevelsen, så tænkte ikke klart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg