Hop til indhold
Guest Bangbros

Hvordan bruger I tiden ved de dejlige?

Recommended Posts

Guest Bangbros

Hvordan bruger I egentlig tiden ved de dejlige? Lad os sige der er aftalt en time med det helt almindelige GFE uden kink af nogen art. Hvad når du så af de forskellige sjove discipliner? Er det bol fra start til slut, en slow start med lidt bol i midten og så en lang nedstigning, eller...?

 

Jeg ved godt at det er forskelligt fra pige til pige, og sikkert også fra gang til gang, men derfor kan man jo godt selv have en opfattelse af hvad der er "normalt" for een selv.

 

Min egen fordeling er nok noget i retningen af 10 min. opvarmning, 15 min. downunder, 10 min gengæld fra hende, 15 min bol, 10 min cooling. Og nej, jeg tager ikke tid, og tager ikke til hyggetimen med tiden delt op på forhånd - det er bare min fornemmelse at fordelingen er nogenlunde sådan. Og jeg har mødt piger der syntes vi bollede meget, hvor jeg jo selv synes at min indsats var lige kort nok, og her tænker jeg ikke på tappens længde, men udfoldelsens varighed :-)

 

 

Just curious...

 

- - -

Hvis jeg gentager en tidligere tråd, så undskylder jeg på forhånd, men der er ret mange tråde at lede i herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er slet ikke til at sige.

 

Jeg er af den type, der køber tid, og her kan "alt" ske. Hvad, der så sker, er meget afhængigt af aktuel dagsform og humør – samt årstiden.

 

Nogle gange har jeg lyst til bare at lade mig servicere, andre gange vil jeg ondulere pigen godt og dygtigt, og atter andre gange har jeg lyst til bindelege. Endelig har jeg oplevet gange, hvor jeg egentlig mere havde lyst til bare at snakke.

 

Een ting er dog sikker:

I februar, når lyset er ved at få overtag, og vintergækker kommer op og gnækker, så er jeg ikke til at styre på 10 td. land.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jo, det har vi da været forbi nogen gange. Men det er da fint nok, at du som ny bruger bringer det op.

 

Jeg kan ikke splitte det op som du gør, for det er meget forskelligt hvad tiden går med - alt efter hvad pigen gør, og giver lyst til at gøre. Og ens dagsform ikke mindst. På en god dag står den måske på 5-10 min. opvarmning, 10 min. i en 69er, knep i 30 min. og cooling i 10 min. Men ofte også de tider du angiver. Det er dog sjældent at jeg tilbringer 15 min. downunder, det er heller ikke alle piger, jeg dyrker dét med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit "program" ligner dit. Starter med at ligge i arm og en masse dybe kys og lidt gensidig fingerleg, derefter superfransk til mig, pigen øverst derefter fransk til pigen, efterfulgt af doggy og missionær, nu er ca. halvdelen af tiden gået og der er dømt halvleg med kys og fingerleg. Så er der igen fransk til pigen og så lidt sex, alt efter lyst og så en langsom opbygget finale med fransk, svensk og gensidig fransk, til kanon går af... Jeg har brug for mindst 5 min. efter afslutningen, til lige at lande igen og gerne lidt smalltalk.

Det kan måske godt lyde som meget iscenesat , men jeg kan godt lide at tage styringen. Rækkefølgen varierer jo også fra gang til gang, men alligevel en del standard ting der skal nås.

 

Så total turn off når pigen tror hun skal styre og japper af sted som om en hvis herre var efter hende. Jeg har ikke så let ved at komme. derfor denne fremgangsmåde og den virker for mig 9 ud af ti gange...

 

Og så har jeg en KÆMPE kæphest (nej ikke den) Pigen må lyve om alder, højde vægt og bryststørrelse og alt andet, men hun skal sgu' ikke snyde med tiden, har jeg betalt for 1 time, vil jeg også tilbringe en time på matriklen... :geek:

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så har jeg en KÆMPE kæphest (nej ikke den) Pigen må lyve om alder, højde vægt og bryststørrelse og alt andet, men hun skal sgu' ikke snyde med tiden, har jeg betalt for 1 time, vil jeg også tilbringe en time på matriklen... :geek:

Ha ha ... ja sådan har vi det så forskelligt: For mit vedkommende må pigen ikke snyde med sin vægt! Hvis vi til gengæld har nået det vi skulle, så gider jeg ikke kigge efter, om der blev skåret 5-10 minutter af en seance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg spiller strippoker med pigerne :P

 

Og jeg er sikker på, at du altid taber med din evige optimisme :P :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Og så har jeg en KÆMPE kæphest (nej ikke den) Pigen må lyve om alder, højde vægt og bryststørrelse og alt andet, men hun skal sgu' ikke snyde med tiden, har jeg betalt for 1 time, vil jeg også tilbringe en time på matriklen... :geek:

 

Nej, du har helt ret.

 

Piger kan lyve om alt: vægt alder, højde og bryststørrelse. Men en dansker er ikidlertid meget nøjeregnende, så tiden skal man ikke snyde på!

 

For tid er penge, og netop dette forstår danskeren bedst - muligvis hjulpet godt på vej af et irriterende tikkende ur i lokalet, for ingen dansker kan vel for alvor misagte en pige med former og lidt sul på kroppen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Tak for kigget over hækken. Det er altid sjovt lige at lure hvordan naboen gør.

 

Lige den med strippoker vil jeg nu nok ikke tage til mig lige med det samme, da lige præcis afklædningsdelen sjældent tager mere end et splitsekund for mig alligevel.

Og med hensyn til hvide løgne og snyd, så er jeg enig - at lyset er flyttet en anelse så tallene måske virker en smule optimistiske kan jeg indenfor grænser også leve med, men ikke snyd med tiden. Ja altså, jeg må gerne, hun må ikke.....selvklart  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...