Hop til indhold
Guest giantcock

Sandradee - Esbjerg

Recommended Posts

Guest giantcock

Har flere gange spillet pik til billederne af denne lækre kvinde www.sandradee.org.

Da min hjemmebane er i Kolding området, kræver det lidt planlægning, hvis turen skal gå til Esbjerg.

Men i dag skulle det være, - en impulsiv beslutning efter arbejde, hvor kursen gik mod Esbjerg. Desværre med en mobiltelefon flad for strøm og ikke nogen tidsbestilling. Men hvor svært kunne det være at finde stedet uden GPS, og hvor travlt kunne Sandra have?

Det viste sig at være en dårlig beslutning ikke at bestille tid, for efter møje og besvær lykkedes det at finde adressen uden brug af GPS. Desværre måtte Sandra meddele, at der var 1,5 times ventetid. En ventetid, som blev tilbragt i det lidt kolde venteværelse i selskab med nogle halvkedelige blade, - men trods alt bedre end ingentin - og det var jo min egen fejl/valg. Ventetiden skulle dog vise sig at være det hele værd.

Sandra er en flot moden kvinde, - ældre end undertegnede, hvilket jeg godt kan li. Sandra er en høj pige, slank (ikke for tynd), og alt sidder virkeligt flot på hende. Langt mørkt, smukt hår og i det hele taget et smukt og sensuelt ansigt.

Vi blev enige om en times hygge, hvor Sandra skulle iføre sig lakdress og lange lakstøvler -  og sikker et syn, da hun kom ind i bollerummet. Virkelig lækker kvinde.

Her efter fulgte en time, hvor Sandra tog sig kærligt af min pilk. Der blev suttet, slikket, spyttet, bollet og sprøjtet til den store guldmedalje, Første omgang varede en halv time, hvor Sandra blev bollet grundigt i forskellige stillinger, hvorefter spermen blev brølet ud i doggy position.

Lidt pause, - på med kondomet igen og pikken op i Sandras stramme mis for til sidst at sprøjte hårdt oppe i hende igen.

Sandra har mine varmest anbefalinger Lækker, indlevende kvinde, som er med på den værste, og som virkelig ser ud til, at hun nyder sex.

Pas godt på hende der ude.

Jeg skal i hvert fald have en tur med hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Nu rødmer jeg helt...mange tak :)

Ps. igen..undskyld ventetiden :/

Redigeret af Sandra Dee's Place

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest giantcock

Nu rødmer jeg helt...mange tak :)

Ps. igen..undskyld ventetiden :/

Som sagt ingen grund til at undskylde. Det var så lækker en oplevelse. Håber snart jeg har råd til at se dig igen smukke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Altså...nu var du jo ikke ene om at have en lækker oplevelse, så du er altid velkommen retur :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...