indokarami 492 Skrevet 21. November, 2014 Dagen i dag bød på en ny tur på stamstedet... Vil i dag prøve at beskrive på en lidt anden måde og give point for de gode ting undervejs Tog egentlig primært dertil da jeg havde meget ondt i nakken og håbede på en supergod massage. Massagen var ganske behagelig, men ikke specielt dybegående og ikke ret velgørende i relation til smerterne i nakken. Ingen point for dette, men point for wellness-elementet i massagen (1 point) Hun spurgte et par gange "is it ok?" - og det er vel den bedste betegnelse. Da jeg havde lagt mig på briksen, placeres et håndklæde ofte over bag/lænd. Men det gjorde hun ikke, hvilket bekom mig ret vel. Synes egentlig det er ganske behageligt, når et håndklæde ikke skal dække en til. Så point her også. (1 point) Senere kom et håndklæde på banen, men det blev brugt på ryggen til lidt massage/olieaftørring. Og da hun gik igang med benene, blev håndklædet fjernet fra ballerne - og senere helt fjernet igen. Klart point (1 point) til hende. Benmassagen blev stille og roligt til lidt balle- og inderlårsmassage og pirring. (1 point) Så blev jeg bedt om at vende mig rundt og lægge mig på ryggen. På det tidspunkt finder håndklædet også ofte tilbage, men det gjorde det ikke her. Hun havde udsigt til "herlighederne" og så ud til at befinde sig vel med hendes valg. (1 point) Benmassagen på forsiden var med et par gode strejf, der gik lige i apparaturet... og en enkelt gang strøg hun lige hen over, som ville hun lige påvirke lidt under påskud af at skulle skubbe den til side.. (1 point) Kort tid efter spurgte hun "massage?" med en lille berøring og fik naturligvis et "yes please". (1 point) Vi aftalte en pris og at hun skulle tage trøje og bh af, så jeg kunne se hendes bryster også. (1 point) Så gik hun igang med et helt fantastisk, sensuelt HJ. Masserede mellemkødet og lidt "posen" i et skønt, stille tempo. (1 point) Hun havde ikke travlt og holdt en god øjenkontakt i en stor del af seancen, hvor hun også havde et behageligt smil på. (1 point) Da "pistolen gik af" var hun lige ved at få det i hovedet, men tror kun jeg ramte hende på armen. Hendes bryster var ikke specielt store, men yderst velformede. Og med de skønneste, stive brystvorter. (1 point) En skam jeg ikke fik smagt dem.... Hun var ok køn med en udmærket krop, uden at være en gudinde på de to punkter... Men som sagt et dejligt smil.. (1 point) Efter aftørring gav hun lidt mere massage og så skulle jeg op at sidde, så hun kunne give lidt mere skuldermassage. Og så var det ved at være forbi... Alt i alt giver ovenstående 11 point, hvilket er ganske udmærket. Hvad kunne have givet flere point til hende? Tjah... ... hun snakkede ikke dansk og umiddelbart kun begrænset engelsk. Så forståelsen var ikke helt optimal... tror ikke helt hun forstod jeg gerne ville røre/smage lidt også... ... fik ikke hendes navn, fordi sprogforståelsen ikke var helt på plads hos hende... ... da jeg satte mig op, erfarede jeg, at der lå et brugt kondom på briksen.... (mega nederen at finde andres brugte gummi...) ... prisen var lidt i overkanten ift. ydelserne, men svært at forhandle detaljer med en, der ikke er god til engelsk og ikke forstår dansk.. ... en lidt mere dybdegående massage havde været super... Overall, en udmærket tur, uden at være prangende. Har sagt det før, og siger det gerne igen. Det er ikke mit sidste besøg derinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg