Hop til indhold

Smukkesara i viborg

Featured Replies

Skrevet

Så skulle jeg ha et blowjob. Jeg havde undersøgt markedet og fundet et nogenlunde niveau. Ikke for billigt, ikke for dyrt. Lige tilpas. Skriver og bestiller en tid næste dag (i dag) og går rundt og glæder mig hele dagen.

Dukker op på det aftalte tidspunkt og skriver om damen er klar. Intet svar. Skriver ingen. Intet svar. Går lidt rundt og kigger. Vandrer op til døren for at se hvor jeg skulle ringe på - det kunne jeg umiddelbart ikke lure. Men da der var mørkt i den del af huset, som jeg havde fået at vide det foregik i, så var jeg lidt skeptisk.

Skriver en sidste gang og går. Så nu har jeg lommen fuld af sedler jeg ikke kan bruge før søndag, mandag'ish og et par tunge boller, der havde glædet sig til en fontæne af sjov.

Så Smukkesara vil jeg nok undgå.

http://side6.dk/resultatside/?q=6225

Skrevet

Nogen der har prøvet frisør eleven? Er hendes billeder ægte?

Skrevet
  • Author

Nej, jeg har ikke prøvet frisøreleven. Men hun ser da vældig køn ud. Lige til at spise :)

Skrevet

Gabrielle ser sgu ellers vanvittig godt ud

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.