Hop til indhold
DenAlmindelige

Mit antivirus program blokerer Harmony´s hjemmeside.

Recommended Posts

Jeg ville lige ind og kigge på harmony´s hjemmeside, hvilket jeg har været før, men så blokerer mit antivirus program pludselig siden. 

 

Det har jeg ikke oplevet før. Jeg er noget at en IT nørd, men er der andre der har oplevet lignende? 

 

 

 

:huh:  :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger Firefox når jeg benytter mig af frække sider, og det hænder at Firefox advarer mig om sider, som kan være usikre. Det er typisk baseret på globale rapporter om at siden indeholder risiko for virus og den slags.

 

Trend Micro benytter sig af nogle lign. rapporter, men typisk baseret på deres egen statistikker og rapporter fra egne brugere. Dermed kan der forekomme rapporter fra private brugere, som måske har forvildet sig ind på siden ved et uheld. Det kunne være en bonert amerikansk husmor :)

 

Personligt stoler jeg ikke på den slags rapporteringer, men du får da også muligheden for at se siden alligevel :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville lige ind og kigge på harmony´s hjemmeside, hvilket jeg har været før, men så blokerer mit antivirus program pludselig siden. 

 

Det har jeg ikke oplevet før. Jeg er noget at en IT nørd, men er der andre der har oplevet lignende? 

 

attachicon.gifUdklip.PNG

 

 

:huh:  :huh: 

 

Jeg kan bekræfte at Harmony er FARLIG, meget FARLIG og kraftig vanedannende... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glemte at skrive at Deres hjemmeside har skiftet til en .com adresse :)

 

De kunne jo godt have lave en omdirigering således man automatisk kom på rette side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...