Hop til indhold
serveU

Kontakt til GP?

Recommended Posts

Hej.

 

Hvad gør i? Jeg har prøvet at komme i kontakt med en GP der opgiver en mail og et tlf-nr. 2 mails er ikke besvaret (de var rimeligt lødige) sendt med 6 mdr´s mellemrum. 1 opkald onsdag aften+1 SMS (det opfordres man til på svareren) 2 opkald torsdag aften + SMS i opkald fredag morgen lige før hun skulle på vagt (de andre opkald var mens hun var på vagt og de afsendte SMS var superlødige; blot en besked som "hej, vil du ringe til mig i aften" 3 opkald i dag mens hun var på vagt. Vil rigtig gerne træffe præcis hende da hun tilbyder det jeg efterspørger OG ser hammergodt ud. 

 

HJÆLP

 

serveU

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Hvad gør i? Jeg har prøvet at komme i kontakt med en GP der opgiver en mail og et tlf-nr. 2 mails er ikke besvaret (de var rimeligt lødige) sendt med 6 mdr´s mellemrum. 1 opkald onsdag aften+1 SMS (det opfordres man til på svareren) 2 opkald torsdag aften + SMS i opkald fredag morgen lige før hun skulle på vagt (de andre opkald var mens hun var på vagt og de afsendte SMS var superlødige; blot en besked som "hej, vil du ringe til mig i aften" 3 opkald i dag mens hun var på vagt. Vil rigtig gerne træffe præcis hende da hun tilbyder det jeg efterspørger OG ser hammergodt ud. 

 

Finder en anden med bedre tid, der ser endnu bedre ud  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringer du med hemmeligt / skjult nummer? Præsenterer du dig pænt? Måske har hun genkendt dig som en hun kender? Det lyder lidt underligt, at der slet ikke er respons....

Selv tager jeg kun telefonen, når jeg er på vagt, men svarer SMS når jeg kan. Jeg ringer heller ikke til folk, der beder mig om det pr SMS, men skriver at de selv skal ringe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I og med jeg beder hende ringe tilbage har jeg selvfølgelig ikke hemmeligt nr :cool: .  Og jeg har jo ikke rigtig haft chancen for at præsentere mig pænt endnu, men håber da jeg får lov

Del dette indlæg


Link til indlæg

I og med jeg beder hende ringe tilbage har jeg selvfølgelig ikke hemmeligt nr :cool: . Og jeg har jo ikke rigtig haft chancen for at præsentere mig pænt endnu, men håber da jeg får lov

Åh, så kvik du er ;) Man kan sagtens præsentere sig pænt i en SMS, jeg hopper fx dem over, hvor der kun står "Kneppe nu?", "Hej frække" o.lign

Måske er hun simpelthen ikke interesseret i nærmere bekendtskab?

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Kender det serveU :smile: jeg har dog ikke din tålmodighed! Svares der ikke, så er hun pillet af listen jeg forsøger ikke igen ved skriflig henvendelse.

 

Det mindste man kan gøre er at respondere forespørgelsen! Uanset hvor travlt man måtte have. Lige for at komme evt kommentarer i møde…. Jeg kunne aldrig finde på at Skrive til en Kvinde "kneppe nu? " pånær hvis man har en leg kørende med det

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg også prøvet.

På et tidspunkt ar jeg ret interesseret i at møde Bianca (Capri), men lige meget hvornår jeg ringede, kom jeg ikke igennem.

Hende opgav jeg så og fandt andre jagtmarker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Ååh... Synes det kan være lidt svært det der med at besvare. Hvis jeg får mail, svarer jeg tilbage. Sms svarer jeg når jeg kan. Jeg ringer aldrig tilbage, heller ikke selvom de beder om det.

Så hvis jeg bare får en sms hvor der står at jeg skal ringe tilbage, den responderer jeg slet ikke på. De må skrive noget mere, så svarer jeg gerne.

Har oplevet riiiigtig mange opkald, enten mens jeg var på vagt eller på andre tider hvir jeg ikke har kunne være ved tlfen. Jeg skriver ikke tilbage at de kan ringe igen. Men håber de får lyst til at ringe eller skrive igen. Hvis de ringer med hemmeligt nummer, tager jeg den sekvfølgelig ikke. Hvilket er en sandhed med modifikationer.... Tog den et par gange i weekenden, og hver gang var det en fuser... Så fik jeg lært det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det endelig at få hul igennem :-P Vi har truffet en aftale, så hvem ved, måske kommer der en anmeldelse en dag? :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det endelig at få hul igennem :-P Vi har truffet en aftale, så hvem ved, måske kommer der en anmeldelse en dag? :cool:

 

Det ville da være dejligt at høre, om dine kvaler har været ulejligheden værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...