Hop til indhold

En oplevelse på Fyn

Featured Replies

Skrevet

Hej da jeg skal ud på en lang køretur. Søger jeg en eller 2 steder hvor det er mulig at få en oplevelse. Gerne en hvor det er thai massage med happy end. Og måske noget blid dominans som den anden. Så i må gerne komme med jeres bedste bud der må jo være en del når man krydser landet. På forhånd tak.

Redigeret af minverden

Skrevet

Hejsa.

Ja men jeg kan da med hensyn til Thai massage anbefale to steder på fyn ,  Pigerne i Brylle (  Sabai dee thai massage )  og pigerne hos 123 thai massage i odense.   og hvis du skulle komme igennem  frederecia    http://www.saendee.dk/  så er det også et godt sted.

Så kom bare af sted :-P .

VH

Hej da jeg skal ud på en lang køretur. Søger jeg en eller 2 steder hvor det er mulig at få en oplevelse. Gerne en hvor det er thai massage med happy end. Og måske noget blid dominans som den anden. Så i må gerne komme med jeres bedste bud der må jo være en del når man krydser landet. På forhånd tak.

Skrevet
  • Author

Det der villa Bella ser sku vildt ud hvad er priserne?

Skrevet

Villa Bella er et pænt og rent sted i Odense. De to piger yder super service til normale priser. Jeg tror en quickie til 5-600 kr. Det har været i branchen nogle år. Meget reelle.

Skrevet

Skal man bestille tid hos villa Bella?

Jeg plejer bare at vade ind, hvis der er optaget sidder man i deres vendte værrelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.