Hop til indhold

P.P. Thaimasage | Esbjerg

Featured Replies

Skrevet
Hallo

Omstændigheder gjorde at jeg var havnet i Esbjerg, og hvad er mere naturligt end at spendere en 
times tid på noget af byens wellness, hvor mulighederne ikke er så talrige som øst på.

Har en gang tidligere, for ikke så længe siden besøgt PP massage og det var sådan set ok, så valget
faldt på stedet igen.

Der er gode parkeringsmuligheder lidt oppe ad Nørregade, får sat bilen fra mig og spadsere forventningsfuldt
mod butikken.  Da jeg ankommer, ser jeg ikke nogen inde i forlokalet, hvor de plejer at sidde når de er ledige.
Jeg ringer på døren, og kort tid efter kommer en flot yngre pige og tager imod mig, ..Yes tænker jeg.  :-P

Kan se på den opslåede seddel på væggen, at der skal afregnes forud og kontant, så hiver 300 spir ud af min 
pung og lægger på sengekanten, mens hun er ved at gøre klar.

Jeg lægger mig til rette på sengen, mens hun går ud med pengene, da hun kommer tilbage kan jeg hører hun
siger "ecra" - "ecra", jeg vender mig om og ser ind i hendes bedårende øjne, mens jeg måske ligner et spørgsmålstegn.

"ecra" siger hun så igen, nu suppleret med en håndbevægelse, og jeg kunne nu forstå at hun ville høre om jeg
ville have ekstraservice i form af en håndjob.

Det er normalt ikke noget jeg ved om jeg har lyst til i startfasen, men siger "maybe"  - "maybe later",
det forstod hun ikke noget af, så siger hun: yes  -  no?,     yes - no?   ... jeg så hellere skære igennem
og nikker yes ok.

Der er lidt koldt i lokalet, så helt fint at blive dækket til med håndklæde.
Hun går nu i gang med massagen og den er fin mellemhård, grundig, uden at være prangende.
Jeg bliver vendt om og der bliver masseret lidt hist og her, mens jeg kan nyde synet af hende.

Hun laver nu Hj-simulation og peger, jeg nikker ok, men kan ikke dy mig for at høre lige at høre:
"Can you take of clothes"? ..det forstod hun selvfølgelig ikke noget af, selv om jeg gjorde hvad
jeg kunne for at forklare hvad jeg mente med fagter om simulation.

Nu gik hun ud og hentede mutter for at få afklaret hvad jeg spurgte om.
"jeg ville såmænd bare høre om hun kunne tage tøjet af under afslutningen, måtte jeg lidt pinligt spørge mutter om".
De to talte lidt sammen på thai, men hun ville ikke af med klunset, fair nok.

Hun gik nu i gang med håndjobbet, lagde ud i rasende tempo selv om jeg ikke var varmet lidt op. Hun lagde så meget
energi i at hun hurtigt blev træt i armene og lignede en vægtløfter ansigtet.
Så kunne lige så godt få det overstået og komme videre hjemad.

-OD
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.