Flaber 350 Skrevet 21. November, 2014 Forleden vat jeg forbi Cat for at få hendes massage, desværre holdt hun lukket den dag..... Eller måske heldigt, for jeg valgte at gå ned til Jiramon. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror jeg har fået massage af den pige der tog imod mig før. En lille spinkel pige på vel et par og tyve. Hun er ikke af typen man vender sig om efter, men alligevel rigtig køn. Jeg blev vist ind på en af madrasserne på gulvet, og "mutter" selv startede - 5 min, så kom den spinkle pige ind. For pokker hun er godt til at massere. Hendes små hænder kan virkelig tage ved, hun fandt steder som virkelig hjalp på min ryg og nakke. efter at have fået massage af overkrop og nakke skuldre, startede hun på bagdelen og den fik en rigtig dejlig tur, med pirrende strejf. Uden at den føltes påtrængende og som om det var meningen der skulle sælges mere.Efter den halve time, blev jeg bedt om at vende mig og nu fik benene og fødder en tur, hun kan også noget med pres under foden, rigtig godt! Da hun nåede op ad benene, spurgte om jeg ville have hj, hun sagde 700, men jeg havde kun 600, det var ok. Hun er god, men ikke eminent til hj, hun presser lige ved roden, så det føles godt, men hun forstår ikke den der drillen, så f.eks. Cat er god til. Jeg fik min udløsning og hun gik ud for at vaske hænder. Jeg fik nu massage af nakke og hoved, og igen, det der det kan hun altså, jeg nød det og var stille, hun spurgte om jeg sov, men jeg fortalte hende, at hun var rigtig dygtig og at jeg bare nød det. Til sidst hovedbunds massage og de sidste klap på ryggen Alt i alt, massage til 8 ud af 10 Pris som sagt 600 Jeg kommer sikkert igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael30 15 Skrevet 8. December, 2014 i onsdags skulle der ske noget frækt, jeg havde penge på lommen, mit førstevalg var Anny på Mariagervej, hun var ikke tilstede, nå videre mod 2. valg Cat... hun havde ferie. gode råd var dyre. jeg tog chancen og gik videre mod Jiramon. Hvilket jeg ikke skulle fortryde. De sidste par gange jeg har været der har været middelmådigt. Jeg blev mødt af en ca. 30 årig, hun kaldte sig Kiki. Sjældent har jeg fået bedre og hårdere massage end dette, damn det kunne hun finde ud af, hun sagde at hun var uddannet massør, og det tror jeg gerne. Hun fortalte desuden at hun kun var afløser til henover weekenden. Hun tilbød HJ til 700 kr. hvilket jeg måske synes var lidt i overkanten, men forhandling fremmer sjældent kvaliteten så det blev ved det. Hun kunne alle triks med at pirre, og det var til UG pil op. Fuld pakken til 1500 kr. synes jeg var i overkanten, så det blev ved HJ, hun havde ikke travlt, og da jeg stod på gaden var der præcist gået 1 time. Desværre er hun kun afløser, så vi ser hende nok desværre ikke igen. Eller er der nogen der ellers kender til hende og som ved hvor hun arbejder? for hun skal klart have et besøg igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 8. December, 2014 Har prøvet hendes massage et par gange, den er god. Hun var ved mig lidt for hurtig med at få gjort HJ færdig. En super sød pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psk1984 1 Skrevet 10. December, 2014 Er der nogen der ved hvor længe Cat holder ferie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 14words Skrevet 10. December, 2014 Er der nogen der ved hvor længe Cat holder ferie? Butikken er åben igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psk1984 1 Skrevet 10. December, 2014 Butikken er åben igen Jeg takker for det hurtige svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg