Hop til indhold
Gæst

Frederikshavn / Sindal

Recommended Posts

Gæst

Annonce fra EB. Intet link:

FREDERIKSHAVN/ SINDAL NY

pige, store bryster. 2 udløsninger 500,-. Frederikshavnsvej 425.

9183 4783

Blev mødt af en afrikansk (kenyansk) pige i starten af 30'erne. Hun er vel 155 eller 160 cm høj og virker ærligt talt lidt mut. Kæmpe(!!!) bryster der dog hænger en del. Kropsbygningen er nok at beskrive som små-chubby. Menukortet var meget standard med spansk til 400, fransk til 500, dansk til 600, mv. Jeg bad om det annoncerede tilbud hvilket ikke var noget problem. Penge skiftede hænder og i gang med akten.

Jeg ved ikke hvor hun har lært at sutte - men flere burde smutte forbi den skole. Deep throat og gagging var inklusive og der var aldrig antydningen af tænder. Til gengæld var der et bredt udvalg af tricks :-)

Alt i alt endte jeg med at være der 50 minutter for 500 kroner. Det er sgu en god pris!

Jeg kan dog ikke anbefale det. Da vi var færdige og hun skiftede fra rødt til hvidt lys opdagede jeg at hun var fuld af blå mærker. Hun kan selvfølgelig bare være klodset, men jeg tror der stikker andet under. Ved ikke hvorfor - kald det en mavefornemmelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun talte dansk, om end en smule gebrokkent. Hvilken skål hun bruger ved jeg sgu ikke. Det var i hvert fald ikke en A-skål ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg må indrømme at jeg ikke er så erfaren udi feltet med stor-brystede glædespiger. Har du nogen eksempler som jeg kan holde det op mod?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa... Du kan prøve at sammenligne med Sexy Amanda xxxl bryster Valby ??  Det er bryster i den størrelse jeg går efter og jeg har haft fornøjelsen af hendes...  Kæmpe patter, som vejer 8 kg stykket... De største jeg har oplevet endnu !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De er mindre end Amandas, men det virker ikke til at være meget. Hendes er i hvert fald også store!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bryder mig ikke om det du skriver med de blå mærker... Virkede hun nervøs eller fornemmede du at hun kunne lide det ?? Tungekyssede hun og har du før set billeder af hende på en profilside ?? Ellers tak for dine gode anmeldelser !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg bar forbi igen i aften men kørte med det samme. Hun havde ingen synlige mærker men til gengæld en promille der ville aftvinge enhver russers respekt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...