Peter1000 62 Skrevet 20. November, 2014 Nogen som har deltaget? eller var det fake? https://annoncelight.dk/annonce/167604/gangbang-i-odense-den-19-nov-sex-uden-gummi-tilbydes Ville ikke selv deltage, grundet sex uden gummi! Men kunne være sjovt en gang at prøve dette.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 21. November, 2014 Deltog ikke, men så også annoncen i EB, så tror ikke det var en Fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ajax 15 Skrevet 21. November, 2014 Havde tilmeldt mig, men hørte intet fra hende på dagen, hvor adressen skulle komme på sms. Hendes deep throat og gagging lokkede mig til at melde mig, men som sagt intet høre fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2014 Jeg fik et par sms'er og en opringning fra fyre som havde tilmeldt sig, og ikke hørt noget, hvor fyrene troede at jeg var arrangør at GB'et, så der er flere som er blevet "brændt af" Jeg tror nu ikke hun er fake, da jeg mener hun har afholdt et GB i Århus tidligere Mvh Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg