Hop til indhold
venstresving

Danske frække smukke Camilla

Recommended Posts

Guest TboneDK

Det ene billede, er da af Joan Divine .. Ved ikke om de øvrige også er fundet her-og der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende på frederiksberg og det var ærligt talt kedeligt. En af grundene var at jeg havde kigget på hendes billeder der viser en meget stram krop og forventede selvfølgelig at møde en sådan krop, men jeg blev lidt skuffet da kroppen ikke var så stram som på billederne, ikke at hun var tyk eller noget men ihvertfald er det ikke et billede af hende eller også er nogle af billederne mindst 10 år gamle.

 

Man skal dertil nok lægge 10 år til hendes alder, så 38 år er nok mere rigtigt.

 

Hendes krop minder meget om camilla luxe fra sexysecret.dk om det så er samme person ved jeg ikke.

 

http://www.sexysecret.dk/index.php/pigerne/9-pigerne/39-camilla-luxe

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende på frederiksberg og det var ærligt talt kedeligt. En af grundene var at jeg havde kigget på hendes billeder der viser en meget stram krop og forventede selvfølgelig at møde en sådan krop, men jeg blev lidt skuffet da kroppen ikke var så stram som på billederne, ikke at hun var tyk eller noget men ihvertfald er det ikke et billede af hende eller også er nogle af billederne mindst 10 år gamle.

 

Man skal dertil nok lægge 10 år til hendes alder, så 38 år er nok mere rigtigt.

 

Hendes krop minder meget om camilla luxe fra sexysecret.dk om det så er samme person ved jeg ikke.

 

http://www.sexysecret.dk/index.php/pigerne/9-pigerne/39-camilla-luxe

du ska ha tack for din info ""

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...