Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis, jeg ellers har haft en udmærket oplevelse med pigen, fået den tid jeg har betalt for, ville jeg nok nøjes med at kommentere vægten og andre ting, hun kunne forbedre i en kærlig PM til pigen :wink:  - selvom det desværre heller ikke, altid opfattes lige velment  :cry:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Nu har jeg været kok i 25 år. Og blevet anmeldt forskellige steder nogle gode og nogle mindre gode, og det er selvfølgelig sjovest at høre de gode anmeldelser. Og folk spm ikke har spist de steder det bliver anmeldt kommer stadig med deres mening, ta vores allesammens verdens restaurant Noma alle danskere har en mening om stedet men kun de færreste har spist deres mad.

Så længe i sælger jeres kroppe (det er jeg sku personligt glad for) må i forvente at der blive kommenteret på jeres ydelser, udseende og opførelse, gode som dårlige hvis man ikke kan lide lugten i bageriet må man smutte eller iværtfald lade være med at læse med

Del dette indlæg

Link til indlæg

jep

sælger man en vare eller sig selv, må mindstekravet da være at varen holder hvad annoncen lover

eller er vi jo ovre i datomærknings snyd samt billedmanipulation 

er det så svært at være ærlig ?

det bringer nok gladere kunder at være ærlig og ikke snyde med en hel annonce

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tyk eller tynd... Vi er flere Jyder der venter på Bly´s næste tour de Jylland!

Og til almindelig forbrugerservice kan jeg oplyse, at jo mere der er til gården og gaden, jo billigere bliver kiloprisen, da pigebarnet jo kør med faste priser :mrgreen:

Se det er JYSK logik!

Jeg har aldrig mødt Bly(endnu), men jeg syntes hun er over lækker på hendes billeder. Hvis man så samtidig læser hendes profiltekst, så syntes jeg ikke på nogen måder hun prøver at pakke noget ind

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Én ting er anmeldelsen af Sulajma, hvor gæsten har en anke imod, hvad der blevet lovet i forhold til udseende og ydelse... Det er der vist ingen piger (eller mænd) herinde, der siger noget til...

En anden ting er anmeldelser af Gertrud, hvor der lige er én, der skal gøre sig bemærket... "Nu har jeg kigget på Gertruds billeder... Hun er både grim og alt for mager til min smag!"

Nødvendigt? Relevant brugeroplysning? Særlig sympatisk? Niks!

Hvis nogen så tillader sig at kommentere denne adfærd, så kommer argumentet, at vi sælger en ydelse, som vi bliver vejet og vurderet på, selvom det slet ikke er det, der bliver opponeret imod!

Men halleluja, kræv da endelig jeres ret til at være ubehøvlede og ufølsomme! For det har i jo ret til!

Kunne bare være blæret, hvis i alligevel lod være :)

• Synes godt om 12

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv sagde den 26 Nov 2014 - 11:18 AM:

Og at kalde piger for 'varer' er under lavmålet, uanset om det står anført i citationstegn eller ej.

'varen' er den ydelse hun sælger og ikke selve pigen

i vælger godt nok jeres kampe med omhu  :D :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

men det her kunne få mig til at besøge hende

husk vores regler om billeder/video happyhippo

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne streng er et godt eksempel på, at en række af mændene her på Eroguide, opfører sig som om det var en børnehave, og helt uden pli overfor andre mennesker. :mrgreen:

Mvh

:geek:

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin sagde den 26 Nov 2014 - 4:02 PM:

Denne streng er et godt eksempel på, at en række af mændene her på Eroguide, opfører sig som om det var en børnehave, og helt uden pli overfor andre mennesker. :mrgreen:

Mvh

:geek:

fordi man ikke er enig ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nå nu er den her anmeldelse vist kørt nok af sporet.

Den lukkes i henhold til § 21 i vores regelsæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...