Hop til indhold
Berideren

Lise hos Haderuppigerne

Recommended Posts

Jeg var på udkig efter lidt "sjov", og fandt Lise ved Haderuppigerne. Huset ligger mellem Viborg og Holstebro. Jeg havde ikke set hende før, og faldt for hende med det samme, lille fræk sag, med C-skåls bryster og kvindelig former, lige noget for mig: http://haderuppigerne.dk/page21.html

Det viste sig, at det var første gang hun var der. Jeg fik aftalt en tid, og afsted med mig. Lise trådte ind i rummet iført en stram "wetlook" lak top/kjole med lange ærmer og lårlange støvler, efter ønske fra mig, waoo hun så godt ud, :D ligesom på billederne, lidt på sidebenene uden på nogen måde at være buttet, og en dejlig håndfuld bryster, alderen kan man måske godt ligge lidt til, men tror bestemt hun er i 20’erne. Det eneste jeg savnede var et menukort, med priser, som ikke fandtes i lokalet, men 1/2 time koster 1200kr og en 1/2 time med græsk 1600kr, jeg var blevet tændt på hende i det frække outfit, og bestilte det sidste.

Vi startede med kærtegn, kælen og "tante"kys uden for sengen, indtil Lise lige så stille havde fået klædt mig af, og stod og kærtegnede” lille-mand” som der var kommet liv i. Vi lagde os på sengen og nussede videre. Jeg fik spredt hendes ben og gav hende en ordentlig omgang med tungen, til hun blev helt våd, herefter på med gummi, og så fik jeg en ordentlig suttetur af hende, og så var jeg klar. Lise lagde sig på alle fire, og lige så stille begyndte jeg med det græske, som blev vildere og vildere, man kunne få et godt greb i hendes dejlige stramme runde røv, og støde til, hun stønnede vildt. Efter et dejlig ridt, blev jeg lagt om på ryggen, og Lise satte sig oven på mig og red mig, stadigvæk græsk, efter et stykke tid blev der skiftet til ”missens hule” hun stønnede højt, mens hun red mig. Mine hænder var kommet på overarbejde med at kæle og kærtegne for alle herlighederne, som jeg havde frit udsyn til, og hvilket syn :wink: . Efter et godt stykke tid lagde hun sig ned, tog gummiet af mig og begyndte at give mig HJ, jeg slikkede hendes dejlige bryster imens, og kort tid efter kom jeg ud over hendes mave, det var skønt. :lol:

Lise er en fræk, smuk og sød pige, som jeg helt sikkert vil besøge igen, det eneste som trækker en lille smule ned er, at der ikke er ”ægte kys” og blow er med gummi, men alt i alt en fantastisk oplevelse :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej søde

Tusind tak for din anmeldelse, dit besøg, og fordi du var med til at gøre min første vagt hos Haderuppigerne til en dejlig oplevelse! Og for at jeg ku få brugt min nye kjole.

Kan godt forstå det er forvirrende uden menu kort, det skal jeg sige videre, det var faktisk også lidt forvirrende for mig, og jeg tog faktisk 200 for lidt, for en halv time med græsk koster 1800 og ikke 1600. Men pyt med det, det var virkelig dejlig sex, så hvem tæller ;)

For mig er tungekys lidt mere intimt, det måske fjollet, men det er det. Det er dog slet ikke udelukket med tungekys, det er bare meget sjældent  jeg gør det ved 1. besøg :)

Håber vi ses igen snart ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...