Hop til indhold
nicey

Forskellighed på os brugere !

Recommended Posts

hejsa drenge og Piger !

 

Der var et lille skriv herpå sitet imorges, og så kom tanken til mig, Hvordan pokker bærer i jer ad med at ignorere eller være ligeglad , når een gang på gang kommer med lidt få intetsigende ligegyldige ord,og man næsten som det første tænker , hvem har vendt den sten han er kommet frem under ?  Tæller i ned fra 50 baglæns eller bider jer i kinden ?   Håber da nogen af jer har nogle gode værktøjer der kan bruges. :-P

 

Min måde indtil videre, er at visualisere  sådan en Mund/fodmaler, fuldstændig hæmmet med hjelm og udstyr imens jeg tyrer 2 smøger, med en god kaffe.  :mrgreen:

 

                                                                                                    Rigtig God Dag Til Jer.

 

                                                                                                                           Venligst Nicey. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa drenge og Piger !

 

Der var et lille skriv herpå sitet imorges, og så kom tanken til mig, Hvordan pokker bærer i jer ad med at ignorere eller være ligeglad , når een gang på gang kommer med lidt få intetsigende ligegyldige ord,og man næsten som det første tænker , hvem har vendt den sten han er kommet frem under ?  Tæller i ned fra 50 baglæns eller bider jer i kinden ?   Håber da nogen af jer har nogle gode værktøjer der kan bruges. :-P

 

Min måde indtil videre, er at visualisere  sådan en Mund/fodmaler, fuldstændig hæmmet med hjelm og udstyr imens jeg tyrer 2 smøger, med en god kaffe.  :mrgreen:

 

                                                                                                    Rigtig God Dag Til Jer.

 

                                                                                                                           Venligst Nicey. :cool:

 

Hvis det er den samme person som går igen, kan du med fordel bruge ignorer knappen.

Så slipper du for at spekulere mere over det. "Keine hexerei, nur behändigkeit" :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 La´ nu være med at være smagsdommer (det lyder som dårlig dansk). 

 

Der kan være guldkorn i sev små korte skriv. Jeg ynder selv de små korte indspark  -  sjove, provokerende, underfundige, overflødelige osv. - bedøm selv.

 

Lange litterære doktorafhandlinger kan da osse være ligegyldige. Lange skriv  -  mange unødige ting.

 

Hver mand m/k skriver med hver sine kløer.

 

Læs det du vil læse  -  spring resten over. Eller sæt dem på ignore. Simpel - let -elefant.

 

 

Atter et ligegyldigt indlæg fra Krølle Bølle. Take it or du bestemmer selv.

 

Ellers god aften og god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...