Hop til indhold

Recommended Posts

Var tilfældigvis til en middag i istedgade området igår og på vejen hjem kom jeg forbi club 18.  Har læst de variererende oplevelser her og i broderskabets tjeneste tænkte jeg at jeg hellere måtte checke det ud. 

Betalte 60 kr i indgang til en engelsktalende herre, som også var bartender mv. 

Kom ind i et pænt stort lokale hvor der er bar i den ene ende, tomt denne aften, et aflukke med spille automater længst væk og en gang der førte væk.  Mellem bar og aflukke et område med en lille scene og en stripper stang.  

På scenen vred to yngre letpåklædte kvinder sig, mens de iøvrigt tog billeder af hinanden.  Appetitligt udseende begge to.

Derudover en tatoveret herre ved spille automaterne, to rumænsk udseende kvinder og en noget voluminøs blondine også i pikant tøj. 

Satte mig ned i baren og fik en kop kaffe.  Der gik max. 2 min, så stod den ene af de to dansere ved min side. Nok 25-30 år, mulat, slank, navlepiercet, pæne bryster og den flotteste strut røv jeg længe har set. Der blev ikke lagt noget imellem, efter lidt smalltalk - 'wanna suck and fuck?'. Afslog i første omgang fordi jeg ville se om der skete mere.  

Det gjorde der så absolut ikke. så efter 10 min var hun der igen og hvorfor ikke ?  500 kr for 20 min. bagved ved lokalet viste der sig at være en gang med en stribe værelser og iøvrigt andre intim områder.  Absolut meget rent og pænt. 

Dana, som hun hed, havde været i DK i 2 måneder og hun var absolut pengene værd. Rullede kondom på med munden og var totalt fokuseret på safe sex. F.eks skulle der kondom på fingeren før man fik lov til at pille !

Dejlig sex og en fryd at se strut røven da jeg kom oppe i hende. Kan absolut anbefales. 

Gik rundt og så lokalerne bagefter, der er områder med glory holes, gynge mv. hvor der ligner en swinger club. Gad vide om det nogensinde bliver brugt ?

Så ingen gadepiger og ingen skumle typer, men absolut heller ingen andre gæster, så efter en time smuttede jeg igen. 

Jeg tænker man skal checke det ud i weekenden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, jeg var også derinde dengang der var to skønne damer herindefra, der annoncerede med GB og blev overrasket over hvor pænt der egentlig var. Men hele miljøet omkring Istedgade gør nok at jeg ikke har lyst til at komme der igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Fredag og Lørdag aften er de dage hvor der er rigtig gang i den men det er som regel først ved 21 tiden det starter .Hverdagene er der mere stille.Fredag og lørdag er der piger bag baren hver 2 weekend er det en dansk pige (hun kommer denne uge)og anden uge en rumænk pige....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...