Hop til indhold
volvodrengen

Evt ny pige hos kat i randers

Recommended Posts

hejsa da jeg sidst var hos kan i sidste uge, kan jeg konstatere at hun stadig er en meget travl dame, havde bestilt tid ved hende i forvejen, men men men jeg ankom og blev vist ind til venstre med det samme af kat selv, hun startede massagen.

wow tænkte jeg, endelig gode gamle kat tilbage, men nej, efter 10 min blev kom der en ny kunde (Heldige Asen) og kat forduftede og ind kom en ældre dame, massagen var nu okay og det efterfølgene hj var til UG. meget blidt og langsomt og kom faktisk relativt hurtigt med denne behandling, dog med en smule højere pris end hos kat. men betalte det alligevel, forhandler aldrig :cool:  

må men nu til den nye pige som åbenbart er som en slags tilkalde vikar, imens begge rum var optaget kunne jeg høre at der kom en kunde mere og at

"kat sagde til ham at han skulle komme om et kvarters tid så ville hun ringe efter en dejlig ung dame til dig min skat. " hendes egne ord, som jeg hørte igennem gardinet.

synes bare det virker lidt underligt, så vidt jeg ved er der da kun 2 rum hos Kat. men det lød som om kunden og hende den unge sagde hej i døren og da jeg var blevet færdig med min tur mødte jeg ingen af de 2 eller kat for den sags skyld kun den ældre der bad om overpris.

Er der nogen herinde som kender noget til denne nye "unge" pige. Da det jo nok efterhånden er det eneste man skulle gå efter hos kat.

ps : er også en slags anmeldelse så hvis den skal kopieres så er du velkommen admistrator

Redigeret af volvodrengen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...