Hop til indhold
M-Nielsen

Pink Lady

Recommended Posts

Jeg fandt profilen af Pink Lady her på siden og det fik jeg lyst til at prøve, jeg ringede til hende men fik ikke fat i hende men det var måske også lidt sent at ringe så prøvede igen dagen efter og fik fat i hende og fik hurtig aftalt en tid, nå men i bad og så afsted :smile: jeg var noget spændt på hvad det der tantra massage var for noget, jeg blev lidt forsinket pga trafikken men sendte en sms og fik svar tilbage at det var ok.

Jeg fandt huset og blev modtaget af en frisk kvinde på 40 år ( tror det passer ) fik smidt skoene i gangen og blev vist ind i en hyggelig stue med levende lys og godt gang i en brændeovn så der var dejligt varmt lige noget for mig :smile:

Fik besked på at smide tøjet og ligge mig på den store madras på gulvet fik tøjet af og lage mig på ryggen så jeg kunne se hun smed tøjet .. mennnn... fik pænt besked på at vende mig om på maven :wink:

Jeg blev smurt ind i en dejlig varm olie og vi fik snakket en del under massagen jeg følte der var en god kemi imellem os trods jeg var noget nervøs i starten, men da vi kunne snakke godt føltes det også naturligt at røre ved hende og kysse hendes bryster når det var muligt hvilket hun ikke havde noget imod :smile:

jeg fik masseret hele kroppen og det var bare rigtig dejligt , hun spurgte så om jeg ville massere hende lidt og det var jeg bare frisk på :wink:

Da jeg havde masseret hende lidt og mærket hendes dejlige krop mente hun at nu var det min tur igen så lage mig på ryggen og fik igen dejlig massage og nu kunne jeg ikke skjule min begejstring og lyst til at mærke hende rigtig og da hun spurgte med et rigtig sødt smil om jeg havde lyst til mere ( at elske med hende ) var jeg helt med på ideen :smile:

Hun fandt et gummi og jeg fik det monteret og så kyssede vi og hun red mig til en dejlig udløsning, og jeg kunne høre hun også kom i en orgasme :wink: og vi fik snakket godt bagefter :smile:

Jeg kunne godt li at der var rigtig god tid og ingen kiggen på klokken :smile: så jeg vender helt sikkert tilbage til denne skønne kvinde :smile:

Ps.   vær god ved hende hun er en perle :smile:

PPS. Her er en masse ................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, som i selv kan dele ud i teksten hvis der mangler nogle :smile:

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...