Hop til indhold
CUPIDO

Jazmin

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=jazmin

var lige forbi denne skønhed, lækker pige, i Odense centrum

desværre ikke dansk.

600 for 15 min 1000 for ½ time, var for meget for en man ikke kan aftale nøjagtigt med.

Men hun så hammer godt ud, kjolen gemte ikke meget gode bryster og rigtig god røv at mærke på.

Vil nok besøge hende når der er højvande i pengepungen.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld der er 50 år siden jeg gik til maskinskrivning, og tasterne er flyttet rundt på mit tastatur.

Så må jeg nok ændre opfattelse, men hun ligner rigtigt godt, eller er det hende??? fra Columbia???

Men de dejlige bryster som var spærret inde under den lille stramme kjole, virkede ret indbydende.,

MUM guf, fredagsslik ??!!! måske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var for et halvt års tid siden en pige med de samme billeder der kaldte sig Brenda, hun er anmeldt her:

 

Redigeret af Den Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer, kan kun give CUPIDO ret i at det var en dejlig pige at besøge, og hvad angår fotos er de meget tæt på, ingen fakes der,

et lille værelse og :-P   du skal næsten gå på strømpesokker for ingen skal høre dig gå ind.

Men alt i alt en god oplevelse, men skynd jer jeg mener hun sagde at det er sidste uge denne omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej for s--- sammen med den bedre halvdel, så det går ikke lige.

Kan se hun kun er her i dag/sidste dag. I EB

Om det passer, ved jeg ikke.

så det må vente til en anden gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i torsdags og synes hun er en fin lille sag med meget lækre bryster :-)

Hvis man er til latino piger er hun sku fin.

 

Jeg tog 1/2 time til 1000 og fik alt i annoncen :-)

Starter med at sutte uden gummi og fik så alle de gængse stillinger inden hun fik den i 2éren til sidst ;-)

Hun var meget nærværende og sød pige. Hun snakker rigtig godt engelsk og synes det var en god oplevelse. Glemte jeg havde betalt for det indtil vi var færdige.

Men i skal skynde jer, da det er sidste uge i Odense og så er hun 14 dage i København inden hun tager til Spanien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...