Hop til indhold

Freja i Aalborg.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har skrevet lidt med hende... Hun virker super sød... Hun bor i København og kan kun besøges i Aalborg i dag, og i morgen denne gang !!

Skrevet

Jeg er ret sikker på hun har før været på med andre billeder da hun " lånte " lejlighed af G B G .Har også været i Aarhus tror jeg ? Dejligt at se hun har fået sin egen telefon og blevet selvstændig :mad:  :mad:  :mad:

Skrevet

Hej

Jeg besøgte Freja igår Torsdag. hold nu kæft en dejlig kvinde. Helt fantastisk krop, vildt lækere mega mega store ægte bryster.

Hun lyver ikke, når hun skriver at hun giver sig fuldt ud, hun tager sig rigtig god tid, hun holder ikke øje med sit ur.

Jeg havde skrevet lidt på forhånd med hende, vi havde aftalt en omgang spansk 500kr, men hun tog sig masser af tid til lækker opvarmning, med masser af tid til at lege med hendes bryster og slikke hende længere nede ved begge huller.

Helt sikkert en oplevelse der skal gentages ved lejlighed.

https://annoncelight.dk/annonce/168352/aalborg-aegte-stor-flotte-k-bryster-kommer-og-slikke-dem-og-lege-med-mig-i-dag-ville-glaede-mig-til-at-hoere-fra-jer-elsker-det-bliver-kaele-for-mine-stor-dejlig-bryster

Skrevet

Hej

Jeg besøgte Freja igår Torsdag. hold nu kæft en dejlig kvinde. Helt fantastisk krop, vildt lækere mega mega store ægte bryster.

Hun lyver ikke, når hun skriver at hun giver sig fuldt ud, hun tager sig rigtig god tid, hun holder ikke øje med sit ur.

Jeg havde skrevet lidt på forhånd med hende, vi havde aftalt en omgang spansk 500kr, men hun tog sig masser af tid til lækker opvarmning, med masser af tid til at lege med hendes bryster og slikke hende længere nede ved begge huller.

Helt sikkert en oplevelse der skal gentages ved lejlighed.

https://annoncelight.dk/annonce/168352/aalborg-aegte-stor-flotte-k-bryster-kommer-og-slikke-dem-og-lege-med-mig-i-dag-ville-glaede-mig-til-at-hoere-fra-jer-elsker-det-bliver-kaele-for-mine-stor-dejlig-bryster

Jeg har også været forbi hende igår efter at have set hende omtalt herinde. 

Ja de bryster var enorme og oplagte til spansk. 

Jeg kom af med 1200 kr. for en omgang spansk med superfransk og dansk. 

Havde bestilt 1 time, men efter 35 minutter sagde hun tiden var gået, så i mit tilfælde så hun altså på uret. Jeg havde dog fået udløsning. 

Jeg ved ikke, hvor lang tid du fik og det kan også være, at der var bedre kemi mellem dig og hende. Jeg var også meget nervøs under seancen.

Jeg syntes blowjobbet var rigtig lækkert og hun slikker uden gummi, men selve det spanske var middelmådigt. Jeg synes ikke de bryster kunne klemme godt nok fast omkring min pik. 

Det virkede som om hun ikke rigtig havde styr på priserne. Jeg fik oplyst i en sms at det kostede 1300 kr. for en time med de ydelser, som jeg havde valgt, men da jeg snakkede med hende i telefonen, så var det kun 1200 kr. Tror ikke jeg vil besøge hende igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.