Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Har man ikke lyst til at Elske en Kvinde mere?

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

År 2014 flere Singler end Par……. årsagen skulle tildels være vi er blevet mere Egoistiske og selvcentrerede. Det forklarer meget godt, folk går fra hinanden for et godt ord  :-P

 

Men….. der er et lille men. Jeg støder efterhånden ind i mange, specielt herindefra, som slet ikke har Parforholdet i tankerne. Man ønsker noget Sex i ny og næ, enten gennem Købesex eller hvad man ellers kommer til. Men Parforholdet og Elske en Kvinde virker slet ikke til at være med i Planerne.

 

Har man ikke lyst til at Elske en Kvinde mere? det er bare fint og knalde hende og så ellers videre i teksten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

År 2014 flere Singler end Par……. årsagen skulle tildels være vi er blevet mere Egoistiske og selvcentrerede. Det forklarer meget godt, folk går fra hinanden for et godt ord  :-P

 

Men….. der er et lille men. Jeg støder efterhånden ind i mange, specielt herindefra, som slet ikke har Parforholdet i tankerne. Man ønsker noget Sex i ny og næ, enten gennem Købesex eller hvad man ellers kommer til. Men Parforholdet og Elske en Kvinde virker slet ikke til at være med i Planerne.

 

Har man ikke lyst til at Elske en Kvinde mere? det er bare fint og knalde hende og så ellers videre i teksten. 

 

Det der er en meget forenklet beskrivelse. Selvfølgelig har mennesker blevet mere individualistiske, men det er kun en del af forklaringen. Selv hvis man ønsker en kæreste, så kan det være kompliceret at leve sammen med en kvinde. Og det bliver mere kompliceret desto ældre man bliver.

 

Jeg har tidligere i mit liv taget ansvar for min ekskone. Jeg har taget ansvar for mine fire børn. Når jeg så møder en dejlig dansk kvinde, som jeg kan elske, så har hun desværre en del med i bagagen.

Men jeg vil gerne kunne nyde resten af mit liv og ikke behøve tage ansvar for hende også.

Så nu har vi en løs relation.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke hvad "man" har lyst til, men jeg ved at jeg har helt vildt meget lyst til at elske en kvinde og lade en kvinde elske mig.

 

Men jeg  har brug for at have mig selv med i det...kende mig selv og være mere tro mod mig selv end jeg er nu...når jeg er kommet et stykke ned af denne vej og føler mig mere parat, så jo, så har jeg lyst til det. 

 

Personligt tror jeg at der er en lille opvågningsproces igang, hvor vi, mere end tidligere reflekterer over hvad vi vill have og give i et forhold. Ikke bare gå ind i et forhold fordi "det skal man", eller "gør man".

Redigeret af truth

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, jeg har da lyst til at elske en kvinde, og også at være i parforhold med hele pakken.

Men jeg har ikke tænkt mig at leve i cølibat, mens jeg venter på, hun dukker op.

 

Følelser gør én sårbar og alskens andre bekymringer, men det følger med i kølvandet på alle de intense og dybere følelser, oplevelser, nærvær osv. Det er yin og yang; man kan ikke få det ene uden det andet.

Vælger man udelukkende platonisk sex som en fast overbevisning i det lange løb, så går man glip af en masse andre dejlige ting. Det er min holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig spændende debat der er sat gang i her, og i øvrigt også nogen rigtigt gode indspark! Idet at kvinderne har så mange økonomiske muligheder i det nuværende system, så er de automatisk sat mere fri og har ikke længere brug for en mand til at forsørge dem, som de havde i gamle dage. Derfor ved de hvad de vil have og det skal være bedre end det alternativ de har!

 

Derfor kræver det meget mere af os mænd at få dem ind i kampen på den lange bane!

Forelskelse er ikke problemet, udfordringen ligger på den lange bane og hvor det du nævner at elske.

 

Jeg tror på at ethvert menneske ønsker at være sammen med sin ligeværdige partner, men tiden er helt åbentbart ikke den rigtige på nuværende tidspunkt for utroligt mange mennesker er i tvivl ret hurtigt efter forelskelsen.

 

Der findes da ikke noget i denne verden der er bedre end at elske med en kvinde man virkeligt elsker!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig spændende debat der er sat gang i her, og i øvrigt også nogen rigtigt gode indspark! Idet at kvinderne har så mange økonomiske muligheder i det nuværende system, så er de automatisk sat mere fri og har ikke længere brug for en mand til at forsørge dem, som de havde i gamle dage. Derfor ved de hvad de vil have og det skal være bedre end det alternativ de har!

Det gælder mellemindkomst og lavindkomst. Det kan faktisk tit betale sig for en kvinde med børn at blive skilt, når de er i dette segment, takket være vores vise indretning af sociallovivningen. Det er noget andet i de højere luftlag. Når kvinden vil skilles fra manden i strandvejsvillaen, så må hun flytte i en lejlighed - den slags kompenseres hun ikke for, via overførsler. Så kvinden i den situation tænker sig almindeligvis om en ekstra gang, inden hun beslutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

År 2014 flere Singler end Par……. årsagen skulle tildels være vi er blevet mere Egoistiske og selvcentrerede. Det forklarer meget godt, folk går fra hinanden for et godt ord  :-P

 

 

Nu forholder det sig jo sjældent således, at singler ikke dyrker sex,  elsker andre mennesker, herunder også en eller nogen af det modsatte køn. 

 

Der kan være mange grunde til at ægteskab og "til livet os skiller" er fravalgt, men umiddelbart fortæller de statistiske tal ikke ret meget om, hvad singler bruger deres tid på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har man ikke lyst til at Elske en Kvinde mere? det er bare fint og knalde hende og så ellers videre i teksten. 

 

eller mand :) ?? 

 

jeg er single efter et forlist ægteskab... vi var meget forkerte for hinanden... og jeg har nu kultiveret det at være single til fingerspidserne... virkelig

 

jeg bliver 30 lige om lidt... jeg har eget firma, eget hus, egen bil, jeg er handy med både motorsav, stiksav, elektroniktang og rørtang... så jeg kan selv.. jeg har overhovedet ikke brug for en mand for jeg kan fuldstændig selv i bund og grund...  og hvad jeg ikke kan betaler jeg mig fra :)

 

no problems.... 

 

jeg har ikke brug for hans penge, jeg har ikke brug for hans evner med værktøj.... jeg vil ikke have børn lige nu... men jeg vil have MASSER af sex .. tak :)

 

Jeg ELSKER mænd...  men pt i max 3-4 timer af gangen - for ellers begynder jeg at tænke og det er ikke et hit...

 

jeg elsker sexen, grinene, samtalen.... mere sex...  men når jeg tænker tanken "gad vide hvordan han ville være at vågne op ved siden af" - så skriger mit hoved "neeeeeeeeej" - og jeg er væk som dug for solen :) - for ingen jeg har mødt endnu lever op til mit krav om at acceptere  den/det og hvad jeg er - ubetinget og uden forbehold! :) 

 

 

Har jeg lyst til at elske en mand ? ... ja... mere end noget andet...  virkelig :)

 

men det bliver den mand der kommer ind af min dør på en vagt, lyser op når han ser mig, kommer igen efter mere... inviterer mig ud og viser mig at han hviler i sig selv, vil have mig NØJAGTIG som jeg er med topmave, Jasmin-persona, husdyr, vaner og karriere...  

 

Det er ham der har fodret dyrene fordi jeg kom sent hjem fra dagjobbet og måske endda har varmet et eller andet spiseligt til mig, som forstår samhørighed og fællesskab, som ikke opfører sig enten som en glorificeret sparebøsse eller konstant skal overkompensere sin maskulinitet fordi jeg ikke har brug for den del.. 

 

Det  er ham der har lyst til at leve i måneder på 2 timers nattesøvn fordi vi knalder hele natten, det er ham der næsten bliver trist fordi  jeg viser ham den negative graviditetstest.... det er ham der har kapaciteten til at rumme det hele... 

 

Hvordan han nøjagtig ser ud... who cares... for hvis han kan de ting jeg lige har skrevet... så kunne han ligne Quasimodo og jeg ville synes han var sexet :)

 

 

Hvis en mand som ovenstående sparker min dør ind for at få mig... så er der intet jeg hellere vil end at bruge resten af mit liv på at elske ham, elske med ham og kontinuerligt vise ham at jeg elsker ham, 

 

who knows...  han er der, han finder mig - det er jeg ikke et sekund i tvivl om :)

 

indtil da - der er mænd simpelthen bare top-notch-vidunderlige på strictly  cash basis :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Oplægget er meget forsimplet! Giver den fordel det åbner op for ting uden at være begrænset, i mine øjne i hvert fald :-) og jo gælder også "elske Mænd" Det er et spørgsmål jeg stiller og ikke en holdning og ligeledes ikke ment som at rakke ned på nogen

 

Med andre ord det er en fordomsfri debat fra min side ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplægget er meget forsimplet! Giver den fordel det åbner op for ting uden at være begrænset, i mine øjne i hvert fald :smile: og jo gælder også "elske Mænd" Det er et spørgsmål jeg stiller og ikke en holdning og ligeledes ikke ment som at rakke ned på nogen

 

Med andre ord det er en fordomsfri debat fra min side :wink:

 

Du har allerede lagt ud med at sige: "Lyst til at elske en kvinde", hvad er der galt i at elske en mand :lol:

-fordomsfri bob bob... :P

 

Du burde omformulere til: Har du lyst til at være i et fast parforhold :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

eller mand :) ?? 

 

jeg er single efter et forlist ægteskab... vi var meget forkerte for hinanden... og jeg har nu kultiveret det at være single til fingerspidserne... virkelig

 

jeg bliver 30 lige om lidt... jeg har eget firma, eget hus, egen bil, jeg er handy med både motorsav, stiksav, elektroniktang og rørtang... så jeg kan selv.. jeg har overhovedet ikke brug for en mand for jeg kan fuldstændig selv i bund og grund...  og hvad jeg ikke kan betaler jeg mig fra :)

 

no problems.... 

 

jeg har ikke brug for hans penge, jeg har ikke brug for hans evner med værktøj.... jeg vil ikke have børn lige nu... men jeg vil have MASSER af sex .. tak :)

 

Jeg ELSKER mænd...  men pt i max 3-4 timer af gangen - for ellers begynder jeg at tænke og det er ikke et hit...

 

jeg elsker sexen, grinene, samtalen.... mere sex...  men når jeg tænker tanken "gad vide hvordan han ville være at vågne op ved siden af" - så skriger mit hoved "neeeeeeeeej" - og jeg er væk som dug for solen :) - for ingen jeg har mødt endnu lever op til mit krav om at acceptere  den/det og hvad jeg er - ubetinget og uden forbehold! :)

 

 

Har jeg lyst til at elske en mand ? ... ja... mere end noget andet...  virkelig :)

 

men det bliver den mand der kommer ind af min dør på en vagt, lyser op når han ser mig, kommer igen efter mere... inviterer mig ud og viser mig at han hviler i sig selv, vil have mig NØJAGTIG som jeg er med topmave, Jasmin-persona, husdyr, vaner og karriere...  

 

Det er ham der har fodret dyrene fordi jeg kom sent hjem fra dagjobbet og måske endda har varmet et eller andet spiseligt til mig, som forstår samhørighed og fællesskab, som ikke opfører sig enten som en glorificeret sparebøsse eller konstant skal overkompensere sin maskulinitet fordi jeg ikke har brug for den del.. 

 

Det  er ham der har lyst til at leve i måneder på 2 timers nattesøvn fordi vi knalder hele natten, det er ham der næsten bliver trist fordi  jeg viser ham den negative graviditetstest.... det er ham der har kapaciteten til at rumme det hele... 

 

Hvordan han nøjagtig ser ud... who cares... for hvis han kan de ting jeg lige har skrevet... så kunne han ligne Quasimodo og jeg ville synes han var sexet :)

 

 

Hvis en mand som ovenstående sparker min dør ind for at få mig... så er der intet jeg hellere vil end at bruge resten af mit liv på at elske ham, elske med ham og kontinuerligt vise ham at jeg elsker ham, 

 

who knows...  han er der, han finder mig - det er jeg ikke et sekund i tvivl om :)

 

indtil da - der er mænd simpelthen bare top-notch-vidunderlige på strictly  cash basis :)

 

Smukt skrevet! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...