vigen2b 17 Skrevet 19. November, 2014 Vi var ikke så mange men hun lå klar til os da vi kom ind , hun var dejlig og tænt , håber hun fik den oplevelse hun ønskede for det fik vi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
en and 3 Skrevet 3. Maj, 2017 Hej. Jeg tror at hun er ude med dusken igen... det ligner hende, selv om billeder er fotoshoppet eller gamle og idag har hun endnu flere tatoveringer. Jeg var til det igen ,for Ca. 2 mdr siden. Og hun går under flere forskellige alias Flot kone , utro kone, og Nanna. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 5. Maj, 2017 Jeg har været der flere gange... Dejlig sød og fræk kvinde der tænder på masse af pik... og det er alle den samme kvinde... hun elsker når du knepper hende hårdt... og gerne i røven.. og elsker når du kommer i munden på hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker gb 32 Skrevet 6. Maj, 2017 Har også været der et par gange, hun er en skøn kvinde, der tænder max på pik. Kan se hun er på igen søndag d. 7 maj, Det jo snart, så skal vi afsted igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg