Hop til indhold
Gæst

Haverslevpigerne

Recommended Posts

Gæst

Jeg var et smut forbi Haverslev-pigerne for et par uger siden.

Blev mødt af en spansk pige i midt-20'erne på omkring 1,60 med et par enorme silikonebryster og i en fræk "heldragt" med ganske lidt overladt til tilfældighederne. Hun talte ikke særligt meget hverken engelsk eller tysk, men med mit improviserede spansk fik vi da en lille samtale kørende. Hun fortalte at hun kun var her i 2-3 uger for at spare op til studie, da det er lettere at tjene gode penge på det her i Danmark end det er i Spanien.

Jeg fik 20 minutter dansk for 500 kroner, hvilket jeg tror skyldes at det havde været en stille aften. Hun var i hvert fald ikke meget for at lade mig gå igen.

Sexen var god - 8 ud af 10. Hun var "sulten" og startede med at smide mig på ryggen og hoppe op. Jeg vil ikke beskrive så meget, men hold da kæft en ridetur. Der var satme smæk på!

Huset ligger ud til vejen og naboerne er nok ikke i tvivl om, hvad der foregår. Det kan dog gøres ret diskret, da indkørslen er relativt mørk. Hvis man parkerer lidt oppe af vejen og spadserer derned bør der ikke være nogen kvaler.

Der er bestemt gentagelsesfare.

Redigeret af Vince

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nød til at komme med en advarsel, jeg var i aften forbi dette horehus, og kan med det samme sige at den pige de viser i EB trods der står det er 100% ægte foto, eller den du henviser til Fyr9000 intet har med det at gøre med den pige jeg mødte.

Da hun åbner døren har hun, en kort tætsiden kjole og de obligatoriske 10 ince hæle på, lidt mørk i huden (spansk måske) midt sidst i de 20, jeg bestille 30. min. fransk og dansk, vi går ind til hendes rum og går igennem opholdsstuen hvor der er godt med lys og pluslig bliver jeg nervøs for det er en af husets ladyboys jeg har ramt, for hun er meget grov i kæberne, men det var hun heldigvis ikke.

Vi går ind i et meget rodet rum, dynen ligger og flyder, der ligger en strømpe på sengen, men heldigvis ligger hun et rent langen på (tror jeg det var) hun klæder sig af og pluslig kan man se appelsin hud på både røv og mave, dog er hendes bryster ok, inden vi ligger os vælger hun så lige at smører fissen godt ind i glide crem, det er total turn off, vent da til at se om vi kan tænde dem, hun vælger så at gå i gang med det franske hvilket er ganske elendigt, tørre munde med et stykke køkken rulle da den gummi hun bruger åbenbart ikke smager særlig godt, hun vælger samtidig at placere sig så men hverken kan nå hendes bryster eller fisse og da jeg får mig strakt så meget jeg kan nå fissen, flytter hun sig, efter 5 min. arbejde med at gøre ham stiv sætter hun sig til at ride i 30. sek. inden hun kravler af til doggy, på dette tidspunkt er jeg så meget lige glad med hende at jeg vælger at lukke mine øjne og tænke på Emma og Carmen i stedet og ellers kneppe løs, med det ønskede resultat efter 4 min. Hun vender sig øjeblikkeligt tager gummi af og tørre pikken og rejser sig, det eneste hun har sagt er nogle ganske få helt upassende stønne lyde  :mad:  så efter under 15 min. er jeg ude på gaden igen, med 1.000,- kr. minder i min pung.

Det værste er at tænke på er at jeg for lidt mere ende det halve kunne havde fået en times hed erotik med 2 afgange og GFE snak og omsorg ved Fleur i Øster vrå, eller for det næste det dobbelte kunne have fået dejligt Emma til at komme til Nordjylland med samme resultat :mad: .

Jeg har besluttet mig for at det er sidste gang jeg lader pikken bestemme, når jeg lugter ugler i mosen.

Og der er ingen gentagelse fare for mit vedkommen i Haverslev

Del dette indlæg

Link til indlæg

det kan godt være, og jeg kunne også godt leve med henden jeg fik i går, hvis hun have givet mig bare noget der var i nærheden af god sex. men det jeg fik ville jeg kunne have fået beder med en hånd spiller alene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...