Hop til indhold
Guest TboneDK

Skibhuspigerne - Maja

Recommended Posts

Guest TboneDK

Efter et møde på Fyn, tænkte jeg det ville være passende, lige at starter næste dag (efter overnatning) med et besøg

hos den lækre Maja fra Skibhuspigerne (Link: http://skibhuspigerne.dk/Maja.htm )

 

Maja er som sine billeder, smuk ung pige, meget slank, med et par pæne D-skåle (sillicone) bryster Og et frækt varmt smil.

Jeg valgte 30 min. med Dansk - og gensidigt fransk til 1000.- (Hjemmesiden siger 900.- Så det må de lige få rettet til, jeg sagde ikke noget, og betalte de 1000.-)

 

Jeg smed tøjet, og Maja stor klar iført Høje hæle, strømper & en lille BH/Top .. Startede med lidt blidt kys, meget a'la GFE, men dejligt, og pirrende og med 

de gode "antydninger" af mere .. Maja Smed BH'en, og mens jeg stående nød at kæle lidt for hendes røv, bryster og nyde synet at hendes krop i spejlene

(Der er store spejle på 2 sider ved sengen) blev jeg ganske opstemt, og vi røg over på sengen.

 

Lidt mere kæleri, kyssen - og pirren! Maja Smuttede et gummi på, her er superfransk Med gummi, modsat mange andre steder, men fair nok.

Hun gav et godt, vådt blow, godt med savl, og slubren og med udsynet i spejlet, skal det siges at jeg nød det i fulde drag .. Det gør hun ganske godt, og tog den rimeligt dybt.

 

Jeg bad Maja lægge sig ned, så jeg kunne nyde den glatte mis, med en "lille hilsen" af en hår-streg over - men missen var glat & ren.

Hvis man kender mig, så ved man jeg elsker at slikke en god mis, og Maja var som skrevet lækker, ren & velsmagende - jeg gav den helt store tur, og efter "god behandling" 

rystede Maja, klynkede & fik de små sammentrækninger, der fortæller at "det gik som det skulle" - Mange piger ser helst at man stopper med at "kærtegne" når de er kommet, 

men Maja tog gerne imod, og gav små gisp, og sammentrækninger når jeg slikkede hende blødt .. Jeg lagde mig ved siden af hende, og hun lå halvt med røven imod mig, og vi lå og 

smånussede og tanken strejfede mig, om at tage hende bagfra, imens vi lå i ske. 

 

Men, jeg ville gerne nyde synet at hende, imens jeg kneppede hende, og hun røg derfor om på ryggen, jeg besteg hende, og begyndte at kneppe hende, først langsomt, for så at gå op

i tempo - i takt med hun stønnede og småklynkede "Åhh, ja - fuck det er godt!" Hele oplevelsen, gjorde at jeg desværre måtte overgive mig "lidt for hurtigt" - men som jeg sagde til Maja,

så var det en satans god start på dagen, og det er nok ikke sidste gang jeg lægger vejen forbi den frække på Skibhusvej, når jeg har et ærinde i Odense.

(billeder slettet, Kurator)

- Og ja, det er Maja på billederne ... 

 

 

 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bravo

Maja er en stjerne på fyn og hos skibhuspigerne.....

Hendes øjne hendes krop og hendes sind er fantastisk............

 

God anmeldelse og super godt skrevet,,, Bravo.....

 

ps.

Pas godt på maja hun er sjælden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beretning. Har længe haft et besøg hos Maja på ønskelisten. Specielt fordi hun tilbyder muligheden for ansigtsglasur.

 

Og med din beskrivelse af hendes reaktioner, så får man da ekstremt meget lyst til at slikke fisse på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beretning. Har længe haft et besøg hos Maja på ønskelisten. Specielt fordi hun tilbyder muligheden for ansigtsglasur.

 

Og med din beskrivelse af hendes reaktioner, så får man da ekstremt meget lyst til at slikke fisse på hende.

Tommy !

 

Når du først er kommet ind af døren hos Maja så anser du ikke "ansigtsglasur" :ugeek:  som værende den afgørende factor. :mrgreen:

Hun er sød imødekommende og ka sno vende og dreje sig så du tror det er løgn :eek: ,

hun har en evne til at få en til at føle sig som en ener og tro mig det nyder man :-D

omgivelserne hos Skibhus er ikke anonyme som man kunne ønske sig og deres lokaler lidt triste.

Men majas krop der er hjulpet fra både gud og "andre" er en afgørende factor....

Hendes Vip pakke er lidt dyr :eek:  men når alt kommer til alt en god oplevelse. :cool:

mvh

monaco 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Monaco!

 

Dejligt med respons. Jeg er nok meget fokuseret på sperm i hovedet, men selvfølgelig også alt det andet.

 

Hvad mener du med at omgivelserne ikke er anonyme og lokalerne triste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Monaco!

 

Dejligt med respons. Jeg er nok meget fokuseret på sperm i hovedet, men selvfølgelig også alt det andet.

 

Hvad mener du med at omgivelserne ikke er anonyme og lokalerne triste?

Syntes ligsom det ligger i Ordene !

indgangen til skibhuspigerne er fra traffikeret vej og mange gående og cyklende.

lokalerne trænger til.....

gode omgivelser kommer ikke af 2 kæmpe spejle eller fjollede sengetæpper og håndklæder fra tilbud i IKEA

vide væge, seng i midten, evt en lille stang pigerne ka varme lidt op på mens man afklæder sig.   lidt blomster i vinduet.  diskrete spejle og lidt stille musik ala det de spiller i herretøjsbutikker.....

bum..........

og så for gudskyld en ordentlig bruser, både for gæsterne og pigernes skyld.......

ps. samt hvorfor skal alle telefondamer ligne skole vikarer.......

 

hvordan tydeligere det ka sige ved jeg ikke....

 

Hvad angår "glasur" så fair nok hver sin lyst.... 

mvh

Monaco

Redigeret af Monaco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes ligsom det ligger i Ordene !

indgangen til skibhuspigerne er fra traffikeret vej og mange gående og cyklende.

lokalerne trænger til.....

gode omgivelser kommer ikke af 2 kæmpe spejle eller fjollede sengetæpper og håndklæder fra tilbud i IKEA

vide væge, seng i midten, evt en lille stang pigerne ka varme lidt op på mens man afklæder sig.   lidt blomster i vinduet.  diskrete spejle og lidt stille musik ala det de spiller i herretøjsbutikker.....

bum..........

og så for gudskyld en ordentlig bruser, både for gæsterne og pigernes skyld.......

ps. samt hvorfor skal alle telefondamer ligne skole vikarer.......

 

hvordan tydeligere det ka sige ved jeg ikke....

 

Hvad angår "glasur" så fair nok hver sin lyst.... 

mvh

Monaco

 

Tak for dit fine og tålmodige svar.

Personligt tænder jeg meget på kvindelige skolevikarer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har nogen kontakter på Maja? Jeg kunne godt tænke mig at opleve hende, men skibhuspigerne har fået nye ejere, og er ikke tilknyttet de samme piger længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK skrev, den 19.11.2014 at 12:45:

Efter et møde på Fyn, tænkte jeg det ville være passende, lige at starter næste dag (efter overnatning) med et besøg

hos den lækre Maja fra Skibhuspigerne (Link: http://skibhuspigerne.dk/Maja.htm )

 

Maja er som sine billeder, smuk ung pige, meget slank, med et par pæne D-skåle (sillicone) bryster Og et frækt varmt smil.

Jeg valgte 30 min. med Dansk - og gensidigt fransk til 1000.- (Hjemmesiden siger 900.- Så det må de lige få rettet til, jeg sagde ikke noget, og betalte de 1000.-)

 

Jeg smed tøjet, og Maja stor klar iført Høje hæle, strømper & en lille BH/Top .. Startede med lidt blidt kys, meget a'la GFE, men dejligt, og pirrende og med 

de gode "antydninger" af mere .. Maja Smed BH'en, og mens jeg stående nød at kæle lidt for hendes røv, bryster og nyde synet at hendes krop i spejlene

(Der er store spejle på 2 sider ved sengen) blev jeg ganske opstemt, og vi røg over på sengen.

 

Lidt mere kæleri, kyssen - og pirren! Maja Smuttede et gummi på, her er superfransk Med gummi, modsat mange andre steder, men fair nok.

Hun gav et godt, vådt blow, godt med savl, og slubren og med udsynet i spejlet, skal det siges at jeg nød det i fulde drag .. Det gør hun ganske godt, og tog den rimeligt dybt.

 

Jeg bad Maja lægge sig ned, så jeg kunne nyde den glatte mis, med en "lille hilsen" af en hår-streg over - men missen var glat & ren.

Hvis man kender mig, så ved man jeg elsker at slikke en god mis, og Maja var som skrevet lækker, ren & velsmagende - jeg gav den helt store tur, og efter "god behandling" 

rystede Maja, klynkede & fik de små sammentrækninger, der fortæller at "det gik som det skulle" - Mange piger ser helst at man stopper med at "kærtegne" når de er kommet, 

men Maja tog gerne imod, og gav små gisp, og sammentrækninger når jeg slikkede hende blødt .. Jeg lagde mig ved siden af hende, og hun lå halvt med røven imod mig, og vi lå og 

smånussede og tanken strejfede mig, om at tage hende bagfra, imens vi lå i ske. 

 

Men, jeg ville gerne nyde synet at hende, imens jeg kneppede hende, og hun røg derfor om på ryggen, jeg besteg hende, og begyndte at kneppe hende, først langsomt, for så at gå op

i tempo - i takt med hun stønnede og småklynkede "Åhh, ja - fuck det er godt!" Hele oplevelsen, gjorde at jeg desværre måtte overgive mig "lidt for hurtigt" - men som jeg sagde til Maja,

så var det en satans god start på dagen, og det er nok ikke sidste gang jeg lægger vejen forbi den frække på Skibhusvej, når jeg har et ærinde i Odense.

(billeder slettet, Kurator)

- Og ja, det er Maja på billederne ... 

 

 

 

tusind tak for din beretning dejligt detaljert skrevet som der bør være når man vil dele oplevelser Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 32 minutter siden:

Hvad er idéen i at trække 6 år gamle tråde frem i lyset?

Tror bare nogen har et problem med at forlige sig med, at når en kvinde er stoppet, så skal man respektere det, og nøjedes med at nyde sine minder.  Hvis en tidligere aktiv kvinde, ønsker kontakt med tidligere gæster, andre kvinder fra branchen o-lign, så skal hun nok komme på banen.   Når de ikke gør det, at det nok fordi de nu lever et andet liv, og har langt afstand til fortiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Synes pigerne stopper ligeså snart de er startet på Skibhuspigerne, uanset hvem ejerne er. MErcedes som er der idag, stopper allerede efter idag med at komme dér.

Tænker det nok har noget at gøre med tiltrækningsevnen, det er dog bare komisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...