Hop til indhold
Pappa-Oscar

Liva hos Privat/Diskret

Recommended Posts

Hallo alle i flittige medlemmer derude.

Så lige at der var en ny pige på vagt hos P/D, men nåede ikke selv at opleve pigen.

Hun skal på min julegaveliste, da hun også holder til i nærheden af Viborg og altså indenfor mit revir :-P, men vil lige høre om der er nogle, der har erfaringer med hende, før jeg tømmer pungen og sparebøssen ved et besøg  ???

link: http://www.privatdiskret.com/#!books/cnec

Hilsen

Pappa Oscar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det nok mig der har misforstået det. Troede privatdiskret var i Bording og at Liva også var i Viborg

Men hun er kun ved privatdiskret ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det nok mig der har misforstået det. Troede privatdiskret var i Bording og at Liva også var i Viborg

Men hun er kun ved privatdiskret ?

Hej

PD er flyttet til Kjellerup :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm.... Er der virkelig ingen af jer raske svende, der har været på besøg hos Liva hos P/D ??

Så ser det ud til, at den gamle her selv må påtage sig den sure pligt at aflægge den skønne et besøg ved lejlighed, og så prøve på at lave en anmeldelse. :cool:  :ugeek:  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Lange.

Nej....  jeg har ikke besøgt hende. :oops:  Hun har først vagt i denne weekend igen. 

Der er desværre opgaver, som skal løses først, mener konen, men hun ( Liva ) står stadigvæk højt på min ønskeliste til Jul. :-P

Nu afventer jeg spændt det ærede medlem PerZ's besøg og forhåbentlig en dybdegående anmeldelse af den unge dame.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende fredag. Dejlig pige. Fantastisk dejlig krop. Gav et rigtig godt blowjob, og også helt dybt. Havde en dejlig time med en pige der var ligetil og nem at snakke med. Hun kan helt sikkert anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vores time var ikke efter gfe skabelon. Vi gik i en lidt anden retning. Mere over i dominans delen. Vi havde aftalt vores seance via pm her på EG. Men tror hun er til gfe. Men spørg hende via pm.

Nærværende var hun absolut.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...