Pappa-Oscar 67 Skrevet 19. November, 2014 Hallo alle i flittige medlemmer derude. Så lige at der var en ny pige på vagt hos P/D, men nåede ikke selv at opleve pigen. Hun skal på min julegaveliste, da hun også holder til i nærheden af Viborg og altså indenfor mit revir , men vil lige høre om der er nogle, der har erfaringer med hende, før jeg tømmer pungen og sparebøssen ved et besøg ??? link: http://www.privatdiskret.com/#!books/cnec Hilsen Pappa Oscar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 801 Skrevet 19. November, 2014 PD plejer at have ret høj kvalitet, men har ikke mødt Liva. Endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mathiastheman85 1 Skrevet 19. November, 2014 Hvis alder stemmer overens, så kan det ikke gå helt galt med den krop hun har :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cliff 4 Skrevet 19. November, 2014 Er der noget link til det sted hun holder til i Viborg. Tænker på hvilke dage hun er på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 19. November, 2014 http://www.privatdiskret.com/#!bio/c1ktj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cliff 4 Skrevet 19. November, 2014 Så er det nok mig der har misforstået det. Troede privatdiskret var i Bording og at Liva også var i Viborg Men hun er kun ved privatdiskret ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. November, 2014 Så er det nok mig der har misforstået det. Troede privatdiskret var i Bording og at Liva også var i Viborg Men hun er kun ved privatdiskret ? Hej PD er flyttet til Kjellerup 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pappa-Oscar 67 Skrevet 20. November, 2014 Hmmm.... Er der virkelig ingen af jer raske svende, der har været på besøg hos Liva hos P/D ?? Så ser det ud til, at den gamle her selv må påtage sig den sure pligt at aflægge den skønne et besøg ved lejlighed, og så prøve på at lave en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. November, 2014 Måske at det er hende her... Måske?! http://www.eroguide.dk/forum/user/19717-livaprivatdiskret/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 29. November, 2014 Fik du besøgt hende, Pappa-Oscar? Eller måske andre der har? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 29. November, 2014 Hvis det er der jeg ender i morgen, så skal jeg nok lige skrive.. ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 29. November, 2014 Super. Hun ser dælme spændende ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pappa-Oscar 67 Skrevet 29. November, 2014 Hej Lange. Nej.... jeg har ikke besøgt hende. Hun har først vagt i denne weekend igen. Der er desværre opgaver, som skal løses først, mener konen, men hun ( Liva ) står stadigvæk højt på min ønskeliste til Jul. Nu afventer jeg spændt det ærede medlem PerZ's besøg og forhåbentlig en dybdegående anmeldelse af den unge dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cliff 4 Skrevet 29. November, 2014 Har besøgt hende fredag. Dejlig pige. Fantastisk dejlig krop. Gav et rigtig godt blowjob, og også helt dybt. Havde en dejlig time med en pige der var ligetil og nem at snakke med. Hun kan helt sikkert anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 29. November, 2014 Hej, Cliff. Lyder rigtig godt. Håber hun er gfe med kys og nærvær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cliff 4 Skrevet 29. November, 2014 Vores time var ikke efter gfe skabelon. Vi gik i en lidt anden retning. Mere over i dominans delen. Vi havde aftalt vores seance via pm her på EG. Men tror hun er til gfe. Men spørg hende via pm. Nærværende var hun absolut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 30. November, 2014 Super - tak for info. Hun skal bestemt besøges. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 30. November, 2014 Jeg endte desværre ikke hos PD i dag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg