Hop til indhold
OnTheRoad

Alina23 - (Bredsten Landevej)

Recommended Posts

Billederne er ægte nok... Spørgsmålet er vel om pigen på dem, nu også er pigen du møder på adressen.

Jeg har også haft kig på stedet, har nemlig fundet et par sider mere med hendes billeder, noget tyder på at pigen på de billeder arbejder indenfor branchen.

Om hun så er den du møder i Give, det er et godt spørgsmål.

MEN, hvis det ser for godt ud til at være sandt, så er det ofte det !

Link: http://www.dosugsite.com/Olya_89653368207_20_3_Amszzszzsssszza.html

MEN du kan jo være heldig... Smid en besked hvis ligger vejen forbi hende, er selv nysgerrig.

Redigeret af BullVest

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne er ægte nok... Spørgsmålet er vel om pigen på dem, nu også er pigen du møder på adressen.

Jeg har også haft kig på stedet, har nemlig fundet et par sider mere med hendes billeder, noget tyder på at pigen på de billeder arbejder indenfor branchen.

Om hun så er den du møder i Give, det er et godt spørgsmål.

MEN, hvis det ser for godt ud til at være sandt, så er det ofte det !

Link: http://www.dosugsite.com/Olya_89653368207_20_3_Amszzszzsssszza.html

MEN du kan jo være heldig... Smid en besked hvis ligger vejen forbi hende, er selv nysgerrig.

Hej BullVest,

Tak for link fra rusland:)  Hvis det ER hende jeg møde kan du være helt sikker på at jeg tager mere end 20 minutter:D     Chancen er vel lige så stor som at vinde 40 mio i lotto:D

Jeg ser om jeg kan presse det (den) ind i eftermiddag. Så får I en update efterfølgende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

:(

Den lottoseddel var en nitte.

Var forbi nr 117 idag og efter lidt tid blev der åbnet op af en blondine. Hårfarven var det eneste der kunne minde om billedet i annoncen.

Komisk nok var det vist gået lidt stærkt med at få den sorte natkjole på, for den ene babs hang sgu ud over kanten:D Den mindede mest om en bæverhale, og da jeg på ingen måde tændte blot det mindste på hendes øvrige ydre sagde jeg blot tak, men nejtak - og gik igen.

Altså ingen decideret test fra min side. Beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

:(

Den lottoseddel var en nitte.

Var forbi nr 117 idag og efter lidt tid blev der åbnet op af en blondine. Hårfarven var det eneste der kunne minde om billedet i annoncen.

Komisk nok var det vist gået lidt stærkt med at få den sorte natkjole på, for den ene babs hang sgu ud over kanten:D Den mindede mest om en bæverhale, og da jeg på ingen måde tændte blot det mindste på hendes øvrige ydre sagde jeg blot tak, men nejtak - og gik igen.

Altså ingen decideret test fra min side. Beklager.

Se evt. anmeldelsen fra nr. 130 hvor jeg kørte over efter jeg forlod stedet... (Rart der er et alternativ SÅ tæt på.)   Faktisk er der jo også to mere blot et par minutter derfra, men her er der blot thai-betjening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

JA sådan er det med lotte og glædespiger, især de udenlandske, der er aldrig gode odds...

Tak for din tilbagemelding, så ligger jeg ikke vejen forbi fredag.

God jagt der ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...