OnTheRoad 40 Skrevet 18. November, 2014 Hej Boys, Jeg kan se der er kommet udskiftning i nr 117. Er der nogen der har noget at fortælle herom? Ja ja - jeg er klar over at billederne er fake, men da tidligere har haft gode oplevelser dernede - er jeg ikke afvisende... http://side6.dk/resultatside/?q=6788 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BullVest 11 Skrevet 18. November, 2014 (edited) Billederne er ægte nok... Spørgsmålet er vel om pigen på dem, nu også er pigen du møder på adressen. Jeg har også haft kig på stedet, har nemlig fundet et par sider mere med hendes billeder, noget tyder på at pigen på de billeder arbejder indenfor branchen. Om hun så er den du møder i Give, det er et godt spørgsmål. MEN, hvis det ser for godt ud til at være sandt, så er det ofte det ! Link: http://www.dosugsite.com/Olya_89653368207_20_3_Amszzszzsssszza.html MEN du kan jo være heldig... Smid en besked hvis ligger vejen forbi hende, er selv nysgerrig. Redigeret 18. November, 2014 af BullVest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OnTheRoad 40 Skrevet 19. November, 2014 Billederne er ægte nok... Spørgsmålet er vel om pigen på dem, nu også er pigen du møder på adressen. Jeg har også haft kig på stedet, har nemlig fundet et par sider mere med hendes billeder, noget tyder på at pigen på de billeder arbejder indenfor branchen. Om hun så er den du møder i Give, det er et godt spørgsmål. MEN, hvis det ser for godt ud til at være sandt, så er det ofte det ! Link: http://www.dosugsite.com/Olya_89653368207_20_3_Amszzszzsssszza.html MEN du kan jo være heldig... Smid en besked hvis ligger vejen forbi hende, er selv nysgerrig. Hej BullVest, Tak for link fra rusland:) Hvis det ER hende jeg møde kan du være helt sikker på at jeg tager mere end 20 minutter:D Chancen er vel lige så stor som at vinde 40 mio i lotto:D Jeg ser om jeg kan presse det (den) ind i eftermiddag. Så får I en update efterfølgende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OnTheRoad 40 Skrevet 19. November, 2014 :( Den lottoseddel var en nitte. Var forbi nr 117 idag og efter lidt tid blev der åbnet op af en blondine. Hårfarven var det eneste der kunne minde om billedet i annoncen. Komisk nok var det vist gået lidt stærkt med at få den sorte natkjole på, for den ene babs hang sgu ud over kanten:D Den mindede mest om en bæverhale, og da jeg på ingen måde tændte blot det mindste på hendes øvrige ydre sagde jeg blot tak, men nejtak - og gik igen. Altså ingen decideret test fra min side. Beklager. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OnTheRoad 40 Skrevet 20. November, 2014 Den lottoseddel var en nitte. Var forbi nr 117 idag og efter lidt tid blev der åbnet op af en blondine. Hårfarven var det eneste der kunne minde om billedet i annoncen. Komisk nok var det vist gået lidt stærkt med at få den sorte natkjole på, for den ene babs hang sgu ud over kanten:D Den mindede mest om en bæverhale, og da jeg på ingen måde tændte blot det mindste på hendes øvrige ydre sagde jeg blot tak, men nejtak - og gik igen. Altså ingen decideret test fra min side. Beklager. Se evt. anmeldelsen fra nr. 130 hvor jeg kørte over efter jeg forlod stedet... (Rart der er et alternativ SÅ tæt på.) Faktisk er der jo også to mere blot et par minutter derfra, men her er der blot thai-betjening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BullVest 11 Skrevet 20. November, 2014 JA sådan er det med lotte og glædespiger, især de udenlandske, der er aldrig gode odds... Tak for din tilbagemelding, så ligger jeg ikke vejen forbi fredag. God jagt der ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg