Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogle da har været hos besøg i thaimassage klinik i Tarm? Kan man få hos hende body to body

Skrevet

Hejsa jeg har været der et par gange nu og aldrig blevet tilbudt andet end hvad der stod på kortet.

Skrevet

Se evt. 

Der er som regel lys i lampen og en bil i gården. Stedet annoncerer vist ikke så meget, men hvis kunderne kommer igen pga. god service - er det vel heller ikke så nødvendigt. Jeg håber snart at få lejlighed til at besøge stedet igen. Pas dog lidt på med at køre ind i gården, når det er mørkt, da man skal bakke ud igen.

Skrevet

Arrrhhh jeg troede det var hos June inde i Tarm by der blev spurgt om. Hende har jeg kun fået massage ved. Den i Ølgod har jeg ikke besøgt meget meget længe.

Altså den her http://www.junesbodycare.dk

Redigeret af vltj

Skrevet

Nogle da har været hos besøg i thaimassage klinik i Tarm? Kan man få hos hende body to body

De skriver flg. på hjemmesiden:

Respekter venligst at vi tilbyder absolut ingen former for seksuelle ydelser.

http://www.junesbodycare.dk/

B2B, har de heller ikke på prislisten

http://www.junesbodycare.dk/side.asp?Id=69496

så jeg tror ikke det er noget, du skal forvente der  :wink: 

Men der er jo heller ikke langt til Ølgod  :grin: 

Skrevet
  • Author

Det står også på mange hjemmesider i herning f.eks at det tilbyder ikke sex og gør det alligevel så det respektere jeg ikke ven.

Jeg prøver at se hvordan det går i næste uge.

mange herinde skriver at det er få steder det giver BJ i Herning og intet sex. Så blev jeg godt nok overrasket i sidste uge at næsten alle i herning og Holstebro tilbyder sex.men kunderne har fået at vide at holde sin kæft

Skrevet

Det står også på mange hjemmesider i herning f.eks at det tilbyder ikke sex og gør det alligevel så det respektere jeg ikke ven.

Jeg prøver at se hvordan det går i næste uge.

mange herinde skriver at det er få steder det giver BJ i Herning og intet sex. Så blev jeg godt nok overrasket i sidste uge at næsten alle i herning og Holstebro tilbyder sex.men kunderne har fået at vide at holde sin kæft

Jeg synes at hvis stederne decideret på deres hjemmeside skriver, at de ikke tilbyder sex, behøver man ikke intimidere pigerne de steder ved at spørge til det - der er jo nok af steder, der mere eller mindre åbenlyst har det på menuen.

Skrevet

Jeg synes at hvis stederne decideret på deres hjemmeside skriver, at de ikke tilbyder sex, behøver man ikke intimidere pigerne de steder ved at spørge til det - der er jo nok af steder, der mere eller mindre åbenlyst har det på menuen.

Som udgangspunkt enig i ovennævnte, men der er enkelte, glimrende undtagelser, hvor jeg foretrækker at tro, at kemi og personligheder passer så godt sammen, at der kan komme supplerende glæder ud af sammenkomsten. Men vi taler her om noget der sker efter gentagne besøg, hvor såvel faglighed indenfor massage som humor og indlevelse, belønnes i den hårde valuta der består af empati, høflighed og respekt i nogenlunde lige dele.

Måske er den aller vigtigste forudsætning for at noget kan opstå, at på forhånd bestemme sig for ikke at bliver for optaget af pigens udseende.

Skrevet
  • Author

Hvad snakker i om? Alle mand herinde 95% vil mere end bare massage. Så hvorfor ikke spørge om mere når det er det vi søger. Jeg siger bare glem alt om hvor da skriver her er kun massage og ikke andet det passer ikke. Nogle steder ja hvis man siger det ikke til chef.og hvorfor skal man ha kemi med det thai piger når det er pengemaskiner.bare min mening

Skrevet

Hej Daniel79

Det handler ikke kun om at få taget trykket - det kan du jo selv klare. Og hvis du skal have noget fremmed, så kan du bruge venstre hånd elle tage en handske på. Det aller vigtigste er følgende 3 ting:

1. Kemien mellem kunden og massøren

2. Det relationelle mellem to mennesker

3. Din respekt som kunde, overfor massøren

Så har du de bedste forudsætninger for både god massage og efterfølgende god sex = en god oplevelse for både dig og massøren.

Hilsen

Huaa Laan

Skrevet
  • Author

Helt enig med dig på den måde . Man skal ikke opfører sig som dyr

Skrevet

x.men kunderne har fået at vide at holde sin kæft

Og det vælger du så IKKE at gøre. Flot

Skrevet
  • Author

Jo da. Det kan du tro at jeg gør.jeg siger bare at man kan ikke ikke sige at man tilbyder ikke ekstra i Herning når det er masse ekstra hos nogle thai.

• 1 year later...
Skrevet
Daniel79 skrev, den 18. november 2014 at 17:16:

Vil lige høre om nogen har viden om der er mulighed for bad hos June's bodycare .... Evt. Hj m.m

Skrevet
Daniel79 skrev, den 30/11/2014 at 08:37:

Jamen så det da fint du fortæller os om det - NOT
Du var så lige på (næsten) alle massage steder i Herning og Holstebro sidste uge, det må have været en god tur :-?

Redigeret af jadukada

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.